مجله سیم کارت

ادامه همکاری ایرانسل و لالیگا برای یک سال دیگر

0 19

خدمات لنز ایرانسل برای پوشش محتوای لالیگا، با تمدید توافق نامه مابین ایرانسل و لالیگا به مدت یک سال ادامه پیدا کرد.

به گزارش “سیم کارت دات کام” و به نقل از “ایرانسل”، قراردادی که سال 1396 مابین ایرانسل و لالیگا به منضور استعداد یابی در زمینه ورزش فوتبال در بین جوانان و همچنین ارائه محتوای اختصاصی لالیگا به کمک لنز ایرانسل منعقد شده بود، برای یکسال دیگر نیز تمدید شد تا کمامکان خدمات مذکور در لنز ایرانسل ارائه شود.
در سالی که گذشت بعد از امضای تفاهم نامه مذکور علاقه مندان به اخبار و اطلاعات فوتبالی در کشور عزیزمان توانستند به راحتی به کمک اپلیکیشن “لنز” به اطلاعات مد نظر خود به راحتی دسترسی پیدا کنند.
ذکر این موضوع خالی از لطف نیست که ایرانسل با برگزاری دوره های استعدادیابی در ایران، کنار بزرگان ورزش فوتبال و همچنین مربیان بزرگ لالیگا بعداز پرداختن به آموزش های مبتدی و بروز این رشته ورزشی در اردو های سه روزه، اقدام به ارائه مدرک رسمی “لالیگا-ایرانسل” به بیش از 270 از نوجوانان بین 8 الی 16 سال کرد.
همچنین ایرانسل با برگزاری سه دوره استعدادیابی با حضورستارگان فوتبال دنیا و مربیان مطرح لالیگا در ایران پس از ارائه آموزش‌های نوین فوتبالی اولیه در کمپ‌های سه روزه مدارک رسمی لالیگا-ایرانسل را برای حضور در این دوره‌ها را به بیش از ۲۷۰ نفر از نوجوانان ۸ تا ۱۶سال ارائه کرد.
ایرانسل با در نظر گرفتن تمدیدد این قرارداد، جهت دریافت اطلاعات مرتبط به لالیگا و شرکت مشترکین در قرعه کشی های گوناگون و کسب امتیاز بیشتر کد دستوری *3*5# را اختصاص داده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.