مجله سیم کارت

ارائه اینترنت رایگان ایرانسل به روستاها

0 419

اپراتور ایرانسل طی مراسمی که در شنبه 24 خرداد ماه 99 برگزار کرد از خدمات خود رونمایی کرد . در این روز “ایرانسل” از دسترسی 1034 روستا به شبکه ملی اطلاعات رو نمایی کرد . مشترکینی که در این مناطق سیم کارت ایرانسل دارند می توانند از این خدمات بهره ببرند . این مراسم در سالن آمفی تئاتر ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد . در این مراسم مدیر عامل ایرانسل و وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز برای برگزاری این مراسم حضور داشتند . در واقع با اضافه شدن این تعداد روستا ، تعداد روستا هایی که تحت پوشش شبکه بزرگ ایرانسل قرار گرفتند به 17644 روستا رسید . اینترنت رایگان ایرانسل به روستاها باعث افزایش رضایت مشترکین در روستاها شد .

با ایجاد امکان استفاده ساکنان این روستا ها از جدید ترین خدمات دیجیتال ، زمینه بهبود کیفیت کسب و کار و زندگی در این مناطق را فراهم می‌ کند . ایرانسل با این اقدام خود در جهت رضایت مشترکین خود قدم بزرگی برداشته است . این اپراتور همواره در تلاش برای جلب رضایت مشترکین خود است .

ارائه اینترنت رایگان ایرانسل به روستاها

در این مراسم بزرگ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشنهادی به دکتر بیژن عباسی آرند ، مدیر عامل ایرانسل داد : که اعلام نمود اپراتور ایرانسل ( irancell ) به اهالی این روستا ها 2 یا 3 گیگا بایت اینترنت رایگان 48 ساعته ارائه دهد . وزیر ارتباطات اعلام کرد با توجه به این که حالا فرآیند مهم توسعه را برای مردم روستا ها فراهم کرده اید . باعث رضایت آن ها شدید ، برای این که خوشحالی مردم این مناطق در تمام این 1034 روستا را ببینید . از طرف خودتان و از طرف اپراتور ایرانسل هدیه ای رایگان برای مردم این مناطق در نظر گیرید . طرحی رایگان از خدمات این اپراتور در نظر بگیرید .این هدیه را از طریق پیامک به مردم این روستا ها اطلاع رسانی کنید . بگذارید مردم این روستا ها با استفاده از این هدیه 48 ساعته از خدمات و این دسترسی لذت ببرند و شیرینی این خدمات به کام آن ها شود .

استقبال مدیر عامل ایرانسل

مدیر عامل ایرانسل نیز از این پیشنهاد وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات استقبال زیادی کرد و اعلام کرد حتما این پیشنهاد را اعمال می کنیم و برای مردم این مناطق در نظر می گیریم . وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات که در این مراسم ایرانسل را به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران خطاب قرار می‌ داد . با توجه به برخی مطالب در شبکه‌ های اجتماعی بعد از ارائه این پیشنهاد ، گفت : البته می‌ گویند 2 گیگ اینترنت خطرناک است . اما اینترنت رایگان ایرانسل به روستاها کام مردم را این طور شیرین کنید .

اپراتور ایرانسل طبق قول خود این تصمیم را عملی کرد و این اقدام را انجام داد . از طریق پیامک به مردم این روستا ها اطلاع رسانی کرد . دقایقی بعد از ارائۀ این پیشنهاد ، بسته 2 گیگا بایتی 48 ساعته اینترنت رایگان ، برای کسانی که طی روز های گذشته در محل این 1034 روستا حضور داشته‌ اند، فعال و طی پیامکی ، به آن‌ ها اطلاع  رسانی شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.