مجله سیم کارت

ارائه اینترنت هدیه رایگان شاتل موبایل به دانشجویان ، معلمان و اساتید

0 42

با فرا رسیدن پاییز و آغاز سال تحصیلی 1400 اپراتور های بزرگ و فعال در کشور برای مشترکین سیم کارت های خود بسته هدیه اینترنت در نظر گرفته اند تا بتوانند در دوران شیوع کرونا به آموزش انلاین خود بپردازند . اپراتور شاتل موبایل یکی از این اپراتور ها است که با آغاز سال تحصیلی 1400 برای دانش آموزان ، دانشجویان ، معلملن ، اساتید و طلاب که سیم کارت شاتل موبایل دارند اینترنت هدیه اعطا کرده است . هدف اپراتور های فعال در کشور از ارائه بسته های هدیه اینترنت حمایت و ایجاد سهولت دز فعالیت های آموزشی آنلاین است و اپراتور شاتل موبایل نیز در جهت توسعه آموزش های آنلاین اقدام به ارائه بسته هدیه اینترنت کرده است .
به گزارش سایت سیم کارت ، در این طرح ویژه اپراتور شاتل موبایل برای دانشجویان حجم 30 گیگا بایت ، برای معلمان حجم 40 گیگا بایت و برای اساتید دانشگاه حجم 60 گیگا بایت اینترنت هدیه در نظر گرفته است و مهلت استفاده از آن 6 ماهه است . اپراتور شاتل موبایل این حجم بسته ها را برای کلیه دانش آموزان ، دانشجویان ، معلمان ، طلاب و اساتیدی که "سیم کارت شاتل موبایل" دارند ارائه داده است و پیش از این نیز این اپراتور در چندین نوبت به دانشجویان و معلمان و اساتید دانشگاه بسته های رایگان اعطا کرده بود . شاتل موبایل یکی از اپراتور های بزرگ در کشور است و این اپراتور مشترکین زیادی دارد و اپراتور نسل جدید خدمات در کشور است و اولین اپراتوری است که سیم کارت هوشمند ارائه داده است و اپراتوری است که برای اولین بار در ایران سیم کارت هوشمند را ارائه داده است . "سیم کارت" هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های جود در محل حضور مشترک ، بهترین و با کیفیت ترین آنتن و پوشش شبکه را به صورت خودکار برای مشترک انتخاب می کند .
اپراتور شاتل موبایل سه شنبه 20 مهر ماه 1400 به طور رسمی اعلام کرد که تمام دانشجویان ، معلمان و اساتید دانشگاه که سیم کارت شاتل موبایل دارند از شاتل موبایل بسته اینترنت رایگان دریافت کردند و برای آن ها فعال شد و شماره سیم کارت شاتل موبایل آنان از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این اپراتور معرفی شده ، به صورت خودکار فعال شده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.