مجله سیم کارت

ارائه بسته های اینترنت و طرح جبرانی همراه اول

0 472

همراه اول” ، یکی از برترین اپراتور هایی است که با فعالیت های درخشان خود همواره در صدر جدول قرار دارد . خرید خط همراه اول نسبت به سایر اپراتور ها به مراتب بیشتر می باشد . و افرادی که تمایل به خرید سیم کارت دارند ، این اپراتور را بیشتر از هر اپراتور دیگری قبول دارند . البته ناگفته نماند در این میان “خرید سیم کارت” رایتل و ایرانسل ( irancell ) نیز در خور قابل توجهی در حال افزایش می باشد . بسته های اینترنت همراه اول ، برای کلیه مشترکان این اپراتور قابل فعال سازی است .

ارائه بسته های اینترنت و طرح جبرانی همراه اول

در همین راستا اپراتور اپراتور همراه اول چند روز پیش از هدیه اینترنت خود برای مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری خبر داد . مزیت طرح پیشنهادی این است که قابلیت فعال سازی با تمامی طرح ها و حجم های اینترنت همراه اول فعال را دارد . لازم به ذکر است که این طرح دارای یک گیگابایت حجم اینترنت است . تا 24 ساعت بعد از فعال سازی آن قابل استفاده می باشد.

بسته های اینترنت همراه اول

بهتر است بدانید که تمامی مشترکان سیم کارت همراه اول دائمی ، سیم کارت همراه اول اعتباری و سیم کارت انارستان همراه اول ، قادر خواهند بود . این طرح اینترنت رایگان را فقط یک بار و با شماره گیری «ستاره 98 ستاره 1 مربع» دریافت نمایند. برای استعلام وضعیت طرح فعال خود باید کد دستوری # 10 * 100 * را شماره گیری کنند .

در ادامه لازم به ذکر است که همراه اول طرح جبرانی ویژه ای را برای تمام مشترکینی که در ایام قطع اینترنت طرح های دیتا داشته اند ، ارائه کرده است . از این رو در این طرح جبرانی ، به مشترکان دارای انواع طرح های اینترنت همراه اول ، طرحی رایگان متناسب با مشخصات طرح از منظر زمانی و حجمی اختصاص خواهد شد . جزییات آن طرح از طریق پیامک به اطلاع کلیه کاربران همراه اول می رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.