مجله سیم کارت

ارائه بسته های ویژه آعاز سال تحصیلی شاتل موبایل و رایگان کردن پلتفرم شاد

0 52

با آغاز سال تحصیلی جدید تمام اپراتور های فعال در ایران استفاده از پلتفرم شاد را برای مشترکین سیم کارت های خود رایگان کرده اند و هدف از رایگان کردن این پلتفرم تسهیل در فرایند آموزش آنلاین می باشد . اپراتور شاتل موبایل نیز همانند سایر اپراتور های فعال با آغاز سال تحصیلی 1400 استفاده از سامانه آموزشی شاد را برای مشترکینی که سیم کارت شاتل موبایل دارند رایگان کرده است و مشترکین شاتل موبایل هنگام استفاده از این پلتفرم نیازی به داشتن بسته اینترنت ندارند و می توانند به صورت رایگان این پلتفرم آموزشی استفاده کنند . اپراتور شاتل موبایل همانند سایر اپراتور ها در سال تحصیلی گذشته نیز استفاده از این پلتفرم را رایگان کرده بود و هم چنین سال گذشته به معلمین بسته های اینترنتی نیز ارائه داده بود . اپراتور شاتل موبایل علاوه بر رایگان کردن اینترنت برای استفاده از سامانه شاد ، از ابتدای مهر ماه 1400 با هدف تسهیل در ارتباطات بسته های ویژه ای با 2 برابر حجم به مشترکین خود ارائه داده است که فعال سازی این بسته ها تا دهم مهر ماه 1400 امکان پذیر است . در این طرح مشترکین شاتل ‌موبایل می‌ توانند با خرید بسته‌ های ویژه آغاز سال تحصیلی تا پایان دهم مهر ، به میزان حجم خریداری شده از شاتل‌ موبایل هدیه دریافت کنند . این بسته‌ ها با شماره گیری کد دستوری # 4 * 2 * 1 *  از سیم‌ کارت ‌های شاتل‌ موبایل و یا از طریق مراجعه به اپلیکیشن شاتل ‌موبایل من و سیستم مدیریت حساب کاربری شاتل موبایل قابل مشاهده و فعال‌ سازی هستند .
شاتل موبایل یکی از اپراتور هایی است که برای اولین بار در کشور "سیم کارت" هوشمند را ارائه داده است و اولین اپراتوری است که این خدمات نوآورانه را ارائه داده است و "سیم کارت شاتل موبایل" هوشمند می تواند با تحلیل آنتن ها موجود در محل حضور مشترک بهترین و با کیفیت ترین پوشش شبکه را پیدا کند و بری مشترک به صورت خودکار انتخاب کند .
علاقه‌ مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور ، انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت با پیش‌ شماره 0998 و کد یک ، می ‌توانند به وب‌ سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.