مجله سیم کارت

ارائه بسته های ویژه اینترنت ایرانسل در سال تحصیلی جدید

0 23

با توجه به نزدیک شدن به ایام باز گشایی مدارس و شرایط کرونا کشور ، دانش آموزان باید به صورت آنلاین در کلاس های خود شرکت کنند . علاوه بر دانش آموزان دانشجویان نیز باید در کلاس های خود را به صورت آنلاین شرکت کنند و این جاست که در این شرایط اهمیت آموزش مجازی مشخص می شود . در این شرایط دانش آموزان و دانشجویان باید اینترنت خود را تامین کنند تا از طریق آن بتوانند در کلاس های خود شرکت کنند ؛ دولت این قول را به دانش اموزان و دانشجویان داده است که اینترنت آن ها را تامین کند . روابط عمومی اپراتور ایرانسل اعلام کرده است که دانش آموزان و دانشجویان عزیز نگران بسته ی اینترنتی نباشند بسته های اینترنت با تخفیف های ویژه به زودی در دسترس شما قرار می گیرد و می توانید این بسته ها را خرید و فعال کنید و این طرح شامل تمام دانش آموزان و دانشجویان می شود و فقط مختص افرادی که سیم کارت ایرانسل دارند نیست .
نکته ای که باید دانش آموزان و دانشجویان به آن توجه کنند این است که این بسته‌ های "ایرانسل" مختص دانش ‌آموزان و دانشجویان مشغول به تحصیل در مدارس و دانشگاه‌ هایی است که برای تدریس و آموزش خود از پلتفرم‌ های آموزش مجازی خود استفاده می‌ کنند و به آی‌ پی‌ هایی تعلق می ‌گیرد که در سیستم آموزشی موسسه محل تحصیل ثبت شده باشند .
دانش اموزان و دانشجویانی که تمایل دارند از این بسته های تخفیف ویژه استفاده کنند ، در مرحله اول باید مدرسه یا دانشگاه متقاضی درخواست استفاده دانش ‌آموزان یا دانشجویان از این بسته‌ ها را به همراه اطلاعات پلتفرم آموزشی مجازی خود ( آدرس کامل وب سایت ، آی‌ پی عمومی ، پورت ، پروتکل ) در نامه‌ ای رسمی به آدرس info@mtnirancell.ir ارسال یا در فرم موجود در این صفحه بار گذاری کرده است و برای هماهنگی‌ های بعدی یکی از مسئولان فنی خود را به ایرانسل معرفی می ‌کند و در نتیجه دانش‌ آموزان یا دانشجویان متقاضی استفاده از این بسته‌ ها ، می‌ توانند درخواست خود را از طریق موسسه آموزشی محل تحصیل پیگیری کنند . ایرانسل درخواست ارسال شده از سوی مرکز درخواست کننده را بررسی می کند و در صورتی که این درخواست توسط اپراتور ایرانسل تایید شود نتیجه تایید به موسسه آموزشی اعلام خواهد شد که تایید یا عدم تایید درخواست موسسه آموزشی مشروط به داخلی ‌بودن آی‌ پی‌ ها و پلتفرم آموزشی مورد استفاده است . آی‌ پی‌ های معرفی‌ شده از سوی موسسه آموزشی به فهرست آی‌ پی‌ های مجاز و مشمول اضافه خواهند شد . دانش‌ آموزان یا دانشجویان مورد نظر می‌ توانند این بسته‌ ها را با تخفیف ویژه تحصیلی خریداری و فعال کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.