مجله سیم کارت

ارائه بسته های ویژه رایتل به مناسبت ایام دهه فجر

0 960

ارائه هدیه های ویژه اپراتور رایتل ، به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در اختیار مشترکین این اپراتور قرار گرفت.

بسته های ویژه رایتل

رایتل یکی دیگر از اپراتور های فعال در عصر ارتباطات می باشد.این اپراتور با ارائه هدیه ها و طرح ها متنوع و مختلف و همچنین ارائه شماره های مناسب و رند . با قیمت مناسب توانست جایگاه بسیار مناسبی برای خود رقم بزند. خرید سیم کارت اقساطی از سمت اپراتورها موجب شد تا رقابت سنگینی بین تمامی اپراتورها و کاربران شان به وجود آید .

 سیم کارت ارزان رایتل یکی دیگر از پرطرفدارترین سیم کارت ها می باشد. از این رو بیشتر کاربرانی که تمایل به خرید سیم کارت رند همراه اول دارند . بی شک در صورت عدم خرید این نوع سیم کارت به هر علتی ، سیم کارت های رند رایتل را به عنوان برنامه سیم کارتی خود قرار می دهند . رایتل به مناسبت آغاز دهه فجر دو هدیه خدماتی جدید ارائه کرد.

هدیه رایتل در دهه فجر

از این رو و طبق گزارشات از روابط عمومی رایتل ، این اپراتور به مناسبت آغاز دهه فجر ، سعی دارد تا کاربران خود را شگفت زده نماید.اپراتور رایتل قصد دارد در این ایام مبارک دو هدیه تخفیفی جدید را در اختیار مشترکین خود قرار دهد.هدیه ها و طرح های ارائه توسط این اپراتور شامل 5 گیگابایت اینترنت وهمچنین 50 دقیقه مکالمه تنها با قیمت 10 هزار تومان برای مشترکین دائمی و اعتباری  می باشد . در ایام دهه مبارک فجر در دسترس کاربران این اپراتور قرار خواهد گرفت.این اپراتور برای مشترکین دیتای خود نیز هدیه ای به این مناسبت ارائه کرده است.

نحوه فعال سازی بسته های مربوط به دهه فجر

شماره‌گیری کد دستوری *225#

باید دقت داشته باشید که تمامی مشترکین “سیم کارت رایتل” تنها یکبار می توانند جهت فعال سازی کد مربوطه اقدام نمایند.این هدیه ها (هدیه های ویژه دهه فجر رایتل) از تاریخ 12 بهمن تا 22 بهمن ماه ، قابلیت فعال سازی دارند.

از اینرو مشترکین  اپراتور “رایتل” میتوانند از طریق فروشگاه‌های رایتل، اپلیکیشن رایتل ( rightel ) من ، سامانه مدیریت حساب، سامانه کد دستوری و سامانه پیام کوتاه 2020 نسبت به فعال‌سازی هدیه های مذکور اقدام نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.