مجله سیم کارت

ارائه بسته یلدای رایتل

0 201

ارائه بسته یلدای رایتل

رایتل نیز یکی دیگر از اپراتور های فعال در عصر ارتباطات می باشد که با ارائه خدمات ویژه کاربران خود را سورپرایز کند . هر کاربری می تواند به راحتی با خرید سیم کارت ارزان رایتل از طرح های ارائه توسط این اپراتور استفاده نماید . در همین راستا اپراتور رایتل نیز دست به کار شد و طرح های مربوط به یلدای خود را معرفی نمود.خرید طرح های اینترنت ویژه یلدا از تاریخ 23 آذر تا پایان آذر در اختیار کاربران سیم کارت رایتل قرار خواهد گرفت . این اپراتور به مناسبت یلدا بسته یلدا رایتل طرح اینترنت 5 گیگابایتی را با قیمت 5 هزار تومان ، به مشترکین خود اختصاص و تمامی کاربران این اپراتور می توانند با شماره گیری کد #1260 این را فعال نمایند.

بسته یلدا رایتل

لازم به ذکر است که این اپراتور هم زمان با طرح اینترنت یلدای خود از چند طرح ترکیبی دیگر که ویژه یلدا می باشد نیز رونمایی کرد.

طرح 42+42 گیگابایت با سی درصد تخفیف ویژه یلدا می باشد که به مدت 180 روز قابل استفاده می باشد. قیمت این طرح 69 هزار تومان می باشد . کاربران به راحتی می توانند از طریق اپلیکیشن رایتل من ، طرح فوق را خریداری نمایند.

طرح دیگر توسط اپراتور رایتل ( rightel ) ، حجم 74 گیگابایتی می باشد . این طرح با 30 درصد تخفیف ویژه یلدا و به مدت 365 روزه قابل فعال شدن می باشد . قیمت طرح فوق 109هزار تومان بوده و از طریق اپلیکیشن رایتل من قابل استفاده می باشد.

نکته ای که وجود دارد این است که هر شماره رایتل تنها یک بار مجاز به خرید طرح 5 روزه است . هم چنین یکی از طرح های تخفیف دار یلدا خواهد بود . برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رایتل مراجعه فرمایید.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخبار روز اپراتور ها و همچنین احبار تکنولوژی روز دنیا با سایت سیم کارت در ارتباط باشید.شما براحتی می توانید با مراجعه به قسمت مجله سیم کارت ، تمامی مقالات مربوط به علاقه مندی خود را مطالعه نمائید.

نظرات خود را درباره سایت سیم کارت در قالب کامنت با ما در میان بگذارید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.