مجله سیم کارت

ارائه جزییات باتری و دوربین‌های گلکسی A31 و A41

0 22

جزییات باتری و دوربین‌های گلکسی A31 و A41

همانطور که می دانید کمپانی سامسونگ در سال 2019 با قدرت هر چه بیشتر پا به عرصه فعالیت گذاشت و توانست مثل همیشه علاوه بر حفظ کاربران قبلی خود سیل عظیمی از کاربران را به سمت خود بکشاند. درهمین راستا و طبق اخبار بدست آمده ،نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A کمپانی "سامسونگ" درسال گذشته با استقبال بی سابقه ای مواجه شده و سروصدای زیادی ایجاد نمود. بنابراین کره ای ها قصد دارند  طبق روال سالهای قبل این روند را درسال جدید نیز ادامه دهند.

همانطور که درجریان هستید ازمدتی قبل گوشی‌های گلکسی A51 و همچنینA71  معرفی شدند. بر همین اساس و درادامه روند قبلی، سامسونگ قصد دارد از گوشی‌های گلکسی A31 و A41  خود نیز رونمایی کند.این در حالیست که تا کنون در مورد این دو گوشی خبر چندانی منتشر نشده است، اما اخیرا طبق گزارشات رسیده ی جدید، می‌توانیم جزییات باتری و دوربین‌های این گوشی را بررسی نمائیم.

با توجه به اخبار بدست آمده به احتمال زیاد گوشی گلکسی A31 از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی بهره مند شود. این در حالیست که از جنبه مقایسه باید بگوییم که گوشی های گلکسی A30 مبتنی بر دوربین‌های 16 و 5 مگاپیکسلی می باشد.همچنین از لحاظ باتری هم باید انتظار تعبیه باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی را داشته باشیم.

از اینرو گوشی های گلکسی A41 هم ظاهرا مجهزبه دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی خواهند بود. اما بهتر است بدانید که طبق گزارشات موردنظر، به جزییات دیگر دوربین‌های اصلی این گوشی اشاره‌ای نشده است.

در ادامه لازم به ذکر است که یک دوربین 25 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین سلفی این گوشی انجام وظیفه خواهد کرد. علاوه بر این و طبق گزارشات رسیده که مدتی قبل منتشر شده است در رابطه با هر دو گوشی باید انتظار بهره‌گیری از حداقل 64 گیگابایت حافظه داخلی را در نظرداشته باشیم.

در انتها شایان ذکر است که در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این دو گوشی مطرح نشده است . بنابراین اطلاع دقیقی از رونمائی گوشی جدید سامسونگ وجود ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.