مجله سیم کارت

ارائه خدمات متنوع از سمت اپراتور سامانتل

0 37

ارائه خدمات متنوع از سمت اپراتور سامانتل

در بین تمام اپراتورهای نوپا، اپراتور سامانتل و شاتل موبایل توانسته اند جایگاه مناسبی برای خود ثبت کنند. سیم کارت سامانتل و شاتل موبایل روز به روز به رونق بالایی بین کاربران خود دست پیدا کرده اند. سیم کارت همراه اول همچنان در بین اپراتورهای مطرح در صدر قرار دارد. با توجه به مناسب بودن قیمت سیم کارت 0912 و همچنین تمایل افراد به سمت این نوع سیم کارت ها ،اوضاع برای اپراتورهای نوپا کمی سخت تر خواهد شد.  اما با این حال تمامی اپراتورهای نوپا با ارائه خدمات نوین  سعی دارند تا جایگاه خود در بین اپراتورهای قدیمی محکمتر نمایند.

از جمله فعالیت های سامانتل می توان به کاهش تعرفه اینترنت برای پیام رسان های داخلی ، حراج شماره های رند سامانتل ، تفکیک تعرفه اینترنت داخل از بین الملل در سیم کارت های سامانتل ، اولین اپراتور مجازی سیم کارت  و حضور در نمایشگاه های مختلف اشاره نمود.

در دنیای رقابتی امروز قابلیت در دسترس بودن و امکان استفاده سریع و آسان مشترکین از خدمات ارتباطی در هر زمان و مکان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است . ازاین‌رو سامانتل کوشیده است تا با ارائه سرویس رومینگ بین‌الملل خود، حس آسایش و آرامش بیشتری را برای مشترکین خود فراهم سازد. سامانتل این شرایط را فراهم کرده است که کاربران بتوانند با سرویس رومینگ سامانتل  درهرکجای دنیا که باشند دغدغه دوری از خانه و خانواده خود را کنار گذاشته و آسوده‌خاطر سفر نمایند.

سرویس رومینگ بین‌الملل LTE خدمتی است که به‌واسطه آن مشترکین سامانتل برای اولین بار می توانند از خدمات نسل چهارم (علاوه بر خدمات نسل دوم و سوم ) در شبکه اپراتورهای طرف قرارداد در 42 کشور جهان استفاده نمایند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.