مجله سیم کارت

ارائه راهکارهای سازمانی مبتنی بر شبکه تلفن همراه توسط شاتل موبایل

0 58

ارائه راهکارهای سازمانی مبتنی بر شبکه تلفن همراه توسط شاتل موبایل

همانطور که می دانید سیم کارت همراه اول 0912 بیشترین تعداد کاربران را به خود اختصاص داده است .قیمت سیم کارت کد 1 موجب شده است که خرید خط کد 1 ارزان در بین مشترکین شور و هیجانی وصف ناپذیر ایجاد نماید.

در این راستا نباید خدمات ارزنده اپراتور نوپا ، اما فعال شاتل موبایل را نادیده بگیریم. شاتل موبایل با ارائه سیم کارت های رند و اینترنت 3G  و 4G توانسته است جایگاه ویژه ای برای خود رقم بزند.بگونه ای که اخیرا مدیرعامل شاتل موبایل از ارائه مجموعه متنوعی از راهکارهای سازمانی مبتنی بر شبکه تلفن همراه و همچنین ارائه سیم کارت به اصناف، شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادها خبر داده و همه را در شوک فرو برد. ظاهرا "شاتل موبایل" با تمام قوای خود در تلاش است تا به بهترین نحو خود را بالا کشیده و سیل عظیمی از مخاطبین را به سمت خود سوق دهد.

راهکارهای قابل ارائه مطرح شده توسط این اپراتور یعنی ارائه  مجموعه متنوعی از راهکارهای سازمانی شامل دو دسته می باشند.یکی از این موارد شامل راهکارها و محصولات ارتباطی سازمانی عمومی مبتنی بر بستر شبکه تلفن همراه و دیگری راهکارهای سازمانی اختصاصی سازی شده بر اساس نیازمندی‌های صنعت متقاضی و شناسایی و پاسخگویی به آنها، با طراحی و سفارشی سازی خاص آن مجموعه می باشد، که با این شرایط قابل عرضه خواهند بود.

در واقع پیشنهاد شاتل موبایل مبنی بر بررسی جزئیات و تحلیل دقیق نیازمندی‌های سازمان‌ها، ارائه ی راهکار نهایی و همچنین ظرفیت‌های بالقوه همکاری بین دو مجموعه  بسیار کاربردی می باشد.از جمله راهکارهای مطرح شده توسط شاتل موبایل می‌توان به ارائه سیم‌کارت سازمانی، راهکارهای ارتباطی شبکه اختصاصی و امن مبتنی بر APN شاتل موبایل و همچنین راهکارهای سازمانی مبتنی بر همگرایی ارتباطات ثابت و همراه یا همان FMC اشاره کرد.

در نهایت در صورت داشتن هرگونه سوال درباره خدمات متنوع ارائه شده توسط شاتل موبایل ،تمامی مشتریان سازمانی، شامل فروشگاه‌ها، واحدهای صنفی، مجموعه‌های خدماتی، شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادها برای آشنایی با راهکارهایی سازمانی عمومی و اختصاصی  می توانند از طریق راههای ارتباطی این اپراتور در ارتباط باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.