مجله سیم کارت

ارائه راهکار IP استاتیک

0 1,779

اپراتور شاتل از اپراتور های فعال در کشور است که اقدامات زیادی در جهت رضایت مندی کاربران و مشترکین خود کرده است . طی اقدامی جدید شاتل موبایل استفاده از  IP استاتیک را روی سیم کارت شاتل موبایل هوشمند ممکن کرده است .

سیم کارت هوشمند اولین بار در ایران ، توسط اپراتور شاتل موبایل ارائه شده است . این سیم کارت جدید با فناوری هوشمندانه ، تحولی در پوشش دهی و کیفیت شبکه اپراتوری ایجاد می کند . یکی از ویژگی های “سیم کارت” های هوشمند این است که به طور دائم شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل می کند . به صورت خودکار با کیفیت‌ ترین پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور انتخاب می‌ کند . با قابلیت آنتن دهی هوشمند و بالا گسترده ترین و به صرفه ترین پوشش شبکه های  3G و  4G/LTE را برای  مشترکین خود فراهم می کند .

به گزارش روابط عمومی “شاتل موبایل” ، این اپراتور تلفن همراه با گسترده‌ ترین پوشش سراسری 3G و 4G . قابلیت انتخاب هوشمند بهترین شبکه بر اساس موقعیت جغرافیایی مشترک . به سازمان ‌ها ، شرکت‌ ها ، کسب و کار ها و تمامی افرادی که به دنبال یک شناسه منحصر به فرد ، معتبر و دائمی در اینترنت هستند . امکان استفاده از آی‌ پی ثابت ( Static IP ) بر  روی  سیم‌ کارت‌ های هوشمند خود را ارائه می‌ دهد .

ارائه راهکار IP استاتیک روی سیم کارت هوشمند

بر اساس این گزارش شاتل موبایل راهکار IP استاتیک را با امکاناتی نظیر پیاده سازی سیاست های دسترسی پذیری بر مبنای IP ثابت . ارائه شناسه معتبر و منحصر به فرد به سازمان ها . کسب و کار ها و افراد ، تسهیل در ارائه خدمات نظیر انتقال تصاویر دوربین های مدار بسته . بازی های آنلاین ،  Voip، ایجاد محدودیت دسترسی به حساب ها و خدمات حساس توسط IP . بر اساس سیاست امنیتی مشتریان و سازمان ها و هم چنین افزایش ایمنی سیم کارت های سازمانی . برای دسترسی به شبکه داخلی را به تمامی متقاضیان و بدون محدودیت ، ارائه می‌ دهد .

شاتل موبایل ( shatellmobile ) اولین و تنها اپراتوری است که در کشور ما ، راه کار سیم کارت هوشمند با IP استاتیک را در شبکه تلفن همراه ارائه کرده است . این اپراتور اقدامات ارزنده ای در بهبود و ارتقا خدمت مخابراتی کشور انجام و همیشه در تلاش است که رضایت مشترکین خود را جلب نماید . شاتل موبایل برای برای آشنایی بیشتر با راه کار های سازمانی عمومی و اختصاصی این اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری 3G  و 4G  . می‌ توانند با شماره 09981000000 تماس بگیرند و یا با نشانی پست الکترونیک b2b@shatel.ir  مکاتبه کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.