مجله سیم کارت

ارائه سرویس پست الکترونیک توسط همراه اول

0 176

همراه اول از ارائه سرویس رایگان پست الکترونیک به مشترکین خود خبر داد . مشترکین سیم کارت های همراه اول می توانند از این پس از این سرویس استفاده کنند . اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور خدمات متفاوتی را ارائه می کند .

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، در ادامه ارائه سرویس های متنوع این اپراتور به مشترکین ، همراه اول سرویس رایگان پست الکترونیک ، در اختیار مشترکین خود قرار می دهد.
بر اساس این گزارش شماره تلفن مشترک ، شناسه کاربری وی بوده . مشترک تنها با داشتن شماره تلفن همراه اول شخص مورد نظر خود ، می تواند به وی ایمیل ارسال کند. با سرویس رایگان پست الکترونیک همراه اول ارسال ایمیل از طریق داشتن شماره سیم کارت همراه اول برای مشترکین این اپراتور بزرگ امکان پذیر شد .

سرویس پست الکترونیک همراه اول

این گزارش می افزاید : پست الکترونیک مشترکین همراه اول ، به صورت 91********@mcimail.ir تعریف شده است . مشترکین همراه اولی ها می توانند برای پیش ثبت نام دریافت ایمیل ، به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند .
نام کاربری مشترک به همراه رمز عبور موقت ، 10 روز پس از پیش ثبت نام ، از طریق پیامک به شماره فرد ارسال می شود . به این ترتیب مشترک می تواند با ورود به حساب کاربری ، از فضایی که همراه اول ارائه کرده است و امکانات خود استفاده کند .

گفتنی است در صورت سلب امتیاز خط و یا تغییر مالکیت، حساب کاربری موجود و سرویس یا سرویس های مورد استفاده، غیر فعال می شود . مشترکین همراه اول حتما به این نکته توجه کنند تا در صورت سلب امتیاز و یا تغییر مالکیت سرویس های خود را از دست ندهند . لذا در صورت تغییر خط، مشترک باید نسبت به تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات حساب کاربری خود و محتویات سرویس مورد استفاده اقدام کرده . غیرفعال شدن حساب کاربری را به اطلاع مخاطبان خود برساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.