مجله سیم کارت

ارائه شبکه 6G توسط شیائومی

0 176

شیائومی به تازگی وارد بازار شده است و فعالیت خود را در ارائه لوازم خانگی ، گوشی موبایل و لوازم جانبی گوشی و … شروع کرده است . در حال حاضر شیائومی مشغول سرمایه گذاری در فناوری ارائه شبکه 6G توسط شیائومی است . فعالیت خود را آغاز کرده است و بسیار در همه ی زمینه ها موفق بوده است . در کوتاه ترین زمان جایگاه بسیار خوبی در بازار و در ارائه گوشی های هوشمند را کسب کرده است  .

ارائه شبکه 6G توسط شیائومی

این شرکت بزرگ اعلام کرده است که تصمیم دارد گوشی های  4G را در چین کنار بگذارد . گوشی های 5G را روانه بازار کند . در  واقع در حال حاضر که تکنولوژی به سرعت در حال پیشروی است . تمرکز روی گوشی های  5G کاملا منطقی است . به دلیل اینکه در اکثر کشور ها این تکنولوژی در حال آماده سازی است . زیر ساخت های مربوط به آن در حال آماده سازی است .

خوب در این میان کشور هایی هستند که هنوز زیر ساخت های مربوط به شبکه های 5G را بروزرسانی نکردند . تا چند سال آینده شاید به طول بیانجامد . ولی خوب در این میان هنوز شرکت های که تراشه ها را تولید می کنند هنوز اقدام به تولید تراشه های  5G پایین رده نکرده اند و شیائومی و یا هر برند دیگری برای تولید گوشی های رده های پایین خود مجبور اند که از تراشه های  4G استفاده کند .

گوشی ردمی X10

شیائومی در روز گذشته گوشی جدید خود را معرفی کرد . گوشی ردمی X10 که به تازگی توسط این شرکت معرفی و قیمت 224 دلار قیمت دارد . ارزان ترین گوشی  5G محسوب می شود و گران ترین این مدل گوشی که 364 دلار قیمت دارد . مدل پرو آن است که از 8 گیگا بایت حافظه رم و 256 گیگا بایت حافظه داخلی بهره می برد . که با این قیمت می توانید مدل 6/64 گیگا بایتی آن را خریداری نمایید .

حجم های بالا تر این مدل شیائومی قیمت بالا تری دارد . مدل پرو این گوشی شیائومی 322 دلار قیمت دارد . مربوط به مدل 8/128 گیگا بایتی این گوشی است . با توجه به اینکه فناوری 5G مصرف انرژی را افزایش می‌ دهد . “شیائومی” برای این دو گوشی از باتری 4520میلی‌ آمپر ساعتی استفاده کرده است . البته ردمی X10 پرو از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند ولی مدل استاندارد این خانواده از شارژ 22.5 وات بهره می ‌برد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.