مجله سیم کارت

ارائه مکالمه رایگان همراه اول در مناطق سیل زده

0 20

ارائه مکالمه رایگان همراه اول در مناطق سیل زده

همراه اول یکی از اپراتورهای فعال در عصر ارتباطات می باشد که همیشه و در همه صحنه ها همراه و همدل مردم ایران زمین بوده است.کاربران سیم کارت همراه اول اینبار نیز دست به کار شده و با تمام نیرو در حال امدادرسانی به مردم ایران زمین می باشد.

از اینرو در پی حوادث جوی و بارندگی شدید اخیر در استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان جنوب کشور طی اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد که در راستای مسؤولیت اجتماعی و تسهیل ارتباطات در آن مناطق، کلیه مکالمات درون شبکه (به مقصد همراه اول و تلفن ثابت) تا پایان روز جمعه 27 دی ماه در شهرهای کنارک، نیک شهر، فنوج، قصرقند، چابهار، سرباز، میرجاوه و دلگان و روستاهای این مناطق رایگان است.

لازم به ذکر است که پیش از این همراه اول در مواجهه با حوادث غیرمترقبه استان های مختلف کشور نیز امکان برقراری مکالمات رایگان را برای مشترکان درگیر، فراهم کرده بود.

در انتها لازم به ذکر است که این اپراتور با ارائه مناسبترین قیمت خط رند 0912 و همچنین خرید اقساطی سیم کارت 0912 در سالهای متوالی توانسته است جایگاه بسیار ویژه ای برای خود کسب نماید.و همچنان در صدر جدول رقابتی قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.