مجله سیم کارت

ارائه نسخه پایدار اندروید 10 در کشور آلمان

0 27

ارائه نسخه پایدار اندروید 10 در کشور آلمان

کمپانی کره ای سامسونگ از دیروز به روز رسانی های مربوط به نسخه ی پایدار One Ui 2. را ارائه نمود. این نسخه در ابتدا بر روی گوشی های گلکسی اس 10 و در کشور آلمان به اجرا درآمده و در دسترس کاربران قرار گرفت .این طرح از دیروز آغاز شد و امروز مجددا باخبر شدیم که این نسخه هم اکنون بر روی تمامی گوشی های این کشور آماده دانلود می باشد.

این کمپانی اعلام کرده است که این طرح در ابتدا در این کشور به اجرا درآمده اس و به زودی در دیگر مناطق کشور نیز قابل عرضه خواهد بود.در ادامه لازم به ذکر است که  حجم دانلودی این نسخه حدودا  1.9 گیگابایت می باشد . این کمپانی شرایطی را فراهم کرده است که افرادی که اقدام به دانلود نسخه مربوطه می کنند ،قادر خواهند بود به روزرسانی امنیتی دسامبر را نیز در اختیار داشته باشند. 

طبق اخبار رسیده دارندگان گوشی های سامسونگ  گلکسی اس 10 دریافت به‌روزرسانی مبتنی بر اندروید 10 را شروع کرده اند و با توجه به شواهد موجود بزودی شاهد ارائه ی این نسخه در مناطق مختلف جهان خواهیم بود.

در همین راستا خبر هیجان انگیز برای آن دسته از افرادی که خارج از آلمان هستند و نمی توانند تا همگانی شدن طرح منتظر بمانند اینست که سایت SamMobile فریم‌ور هر سه نسخه‌ی گلکسی اس 10 را در سایت خود قرار داده‌  است که بواسطه آن  می‌توان نسخه مربوط به گوشی و اندروید خود را دانلود نمائید.

در نهایت لازم به ذکر است که اگر شما نحوه‌ی فلش نمودن گوشی‌های  اس 10، اس 10 پلاس و اس 10e را می‌دانید، براحتی می‌توانید اقدام به دریافت بروزرسانی های مرتبط خود نمائید.اما باید در نظر داشته باشید که بهتر است قبل از بروز رسانی دستی سیستم عامل خود ، حتما یک نسخه پیشتیبان از فایل های خود تهیه نمائید زیرا این امکان وجود دارد که در بروزرسانی های بعضی از فایل های خود را از دست بدهید و یا ممکن است مشکلی برای گوشی تان بوجود آید.

در نهایت پیشنهاد می کنیم جهت بهره مندی از اخبار تکنولو/زی روز دنیا و همچنین اخبار لحظه به لحظه اپراتورها با سایت سیم کارت همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.