مجله سیم کارت

ارائه پتنت سامسونگ از نمایشگر کاملا خمیده گلکسی نوت 20

0 120

ارائه پتنت جدی سامسونگ از نمایشگر کاملا خمیده گلکسی نوت 20

کمپانی کره ای سامسونگ در سال گذشته با قدرتی هر چه بیشتر پا به عرصه فعالیت نهاد.این کمپانی در سال گذشته با گوشی های تاشوی گلکسی فولد خود  توانست سر وصدای زیادی به پا نماید. از اینرو و در همین راستا کمپانی سامسونگ اخیرا پتنتی را از یک گوشی‌ خانواده گلکسی ثبت نموده است .تصاویر منتشر از نمایشگر کاملا خمیده  این کمپانی خبر می دهد.در واقع به احتمال خیلی زیاد پتنت منتشر نشان دهنده نمایشگر “گلکسی نوت 20“خواهد بود.

در حقیقت با توجه به پتنت جدیدی که توسط علائم تجاری آمریکا و همچنین دفتر ثبت اختراعات به ثبت رسید . نشان دهنده آن است که سامسونگ مدلی جدید از گوشی های خود را ارائه خواهد نمود.

بنابراین با تمام موارد ، ابر قدرت کره ای ها یعنی کمپانی “سامسونگ” احتمالا قصد دارد محصولی را روانه بازار کند که از نمایشگر آبشاری بهره می‌برد.

 با این حال نکته ای که وجود دارد اینست که آیا این بار این خمیدگی بسیار بیشتر از آن چیزی است . که در گوشی‌های قبلی این شرکت مشاهده کرده ایم؟

گلکسی نوت 20

در واقع برخلاف دیگر پرچم‌دارهای سامسونگ که دکمه‌های افزایش و کاهش صدا و همچنین پاور روی فریم فلزی تعبیه شده‌اند. ما در این پتنت جدید به وضوح مشاهده خواهیم کرد که دکمه سخت‌افزاری روی آن قسمت از نمایشگر که خمیده است .

لازم به ذکر است که در میان تمام موارد ، اما بعید بنظر می رسد که این کمپانی گوشی های گلکسی فولد 2 را به نمایشگر آبشاری مجهز نمایند. اما این احتمال وجود دارد که پتنت جدید طراحی ویژه از گلکسی نوت 20 را به نمایش می گذارد. اما بهتر است بدانید که با تمام تصاویر منتشر نمی توان بصورت قطع مطمئن شد که پتنت های منتشر متعلق به یک گوشی در سال 2020 است .

با تمام این موارد در حال حاضر تنها گوشی‌هایی که به نمایشگر آبشاری مجهز شده است . مربوط به کمپانی هواوی بوده و با نام  “هواوی میت 30 پرو”  و همچنین ویوو نکس 3 معرفی شده است. لازم به ذکر است که کمپانی اوپو هم در حال کار بر روی طراحی چنین محصولی می باشد. در حقیقت در میان تمامی شرکت‌های مطرح ، کمپانی اوپو در حال حاضر به عنوان اولین شرکتی می باشد که طراحی اولیه محصولی با نمایشگر آبشاری را در سال قبل به نمایش گذاشت .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.