مجله سیم کارت

ارائه یک درصد از فروش شارژ سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به سیل‌زدگان

0 170

ارائه یک درصد از درآمد فروش شارژ سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به سیل‌زدگان توسط شاتل موبایل

اپراتور شاتل موبایل ، یکی دیگر از اپراتور های فعال ایرانی است که توانست جایگاه ویژه ای برای خود رقم بزند . شاتل موبایل با ارائه سیم کارت ارزان و شماره رند توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود سوق دهد . در همین راستا و طبق اخبار ، اپراتور بزرگ شاتل موبایل با عنوان نسل جدید تلفن همراه ، تصمیم گرفت . تا یک درصد از درآمد حاصل از شارژ سیم‌کارت‌های شاتل موبایل را به مدت یک هفته و تا پایان روز سه شنبه به تاریخ اول بهمن ماه به سیل‌ زدگان استان سیستان و بلوچستان اختصاص دهد .

در واقع طبق گزارشات از روابط عمومی اپراتور بزرگ شاتل موبایل ( shatelmobile ) . این اپراتور ضمن اظهار هم دردی با حادثه دیدگان سیستان و بلوچستان اعلام نمود . که در کمک رسانی به هموطنان عزیز مان یک نوع مسئولیت اجتماعی می باشد . اپراتور شاتل موبایل نیز مثل همیشه همراه و همگام هموطنان خود بوده . در کمک‌ رسانی به هموطنان عزیز خود را به عنوان یک وظیفه می داند . در کمک به همنوعان نهایت تلاش خود را خواهد نمود .

ارائه یک درصد از فروش شارژ سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به سیل‌زدگان

این اپراتور اعلام کرد که یک درصد از درآمد حاصل از شارژ سیم‌کارت‌های شاتل موبایل را به مدت یک هفته از روز چهار‌شنبه 25 دی ماه تا پایان روز سه‌ شنبه تاریخ 1 بهمن ماه جهت تامین مایحتاج ضروری و از طریق سمن‌ های مرتبط در اختیار سیل‌ زدگان سیستان و بلوچستان قرار خواهد داد .

در انتها لازم به ذکر است که مبلغ مورد نظر بلافاصله پس از جمع‌ آوری ، از طریق سمن‌ های فعال در امداد رسانی ، در اختیار مردم مناطق آسیب ‌دیده قرار خواهد گرفت . شهر های آسیب های ازسیل اخیر به شرح زیر می باشند:

 میر جاوه ، فنوج ، کنارک ، نیکشهر ، قصر قند ، دلگان ، چابهار و روستا های اطراف استان سیستان و بلوچستان .

خدمات و کمک های مطرح از سمت اپراتور بزرگ شاتل موبایل ، به تمامی مناطق تعلق خواهد گرفت .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.