مجله سیم کارت

استفاده از اپلیکیشن بله برای زائرین اربعین

0 273

استفاده از اپلیکیشن بله برای زائرین اربعین

در طی مراسم اربعین حسینی اپراتورهای مختلف دست به کار شد و شروع به ارائه خدمات نمودند. در همین راستا اپلیکیشن بله در اختیار زائرین قرار گرفت . تا از طریق آن زائران ایرانی می توانند از طریق این اپلیکیشن و بدون نیاز به خرید سیم کارت عراقی و هم چنین از طریق “سیم کارت” های “همراه اول“، “ایرانسل” و “رایتل” ( rightel ) در ایران و عراق  قادر به تثبت وضعیت خود بوده . همچنین می توانند وضعیت عزیزان خود را مشاهده و بررسی نمایند.

اپلیکیشن بله

در واقع این سامانه به عنوان سامانه اعلام وضعیت مشخص و این سامانه از تاریخ دهم مهر ماه امسال راه اندازی شد . هدف از اجرای این سامانه تسهیل در ارتباطات میان زائرین اربعین حسینی است. بنابراین زائرین باید آخرین نسخه این اپلیکیشن را از طریق بازارهای معتبر (کافه بازار، گوگل پلی، سیبچه و آی اپس) بر روی گوشی های خود نصب کرده و راه اندازی نمایند . تا بتوانند از آخرین و به روزترین این اپلیکیشن ها استفاده نمایند.

از اینرو طبق اخبار رسیده زائران اربعین از طریق اپلیکیشن بله و در طی 12 روز تعداد بیش از یک میلیون و 66 هزار پیام به صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به اینترنت ارسال نمودند.

در حقیقت می توان گفت تاکنون بیش از 200هزار نفر در این سامانه موفق به ثبت وضعیت خود در این سامانه نمودند. به گونه ای که خانواده یا دوستان آنها می توانند وضعیت آنها را مشاهده نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.