مجله سیم کارت

استفاده از قابلیت دیپ فوژن در محصولات آینده سامسونگ

0 11

استفاده از قابلیت دیپ فوژن در محصولات آینده سامسونگ

از آنجا که تمام حواسها به سمت کمپانی اپل جلب شده است و همه سعی دارند از جزئیات این گوشی اطلاعات بدست آورند.تا جائیکه از قابلیت جدید این گوشی ایفون اطلاعاتی بدست آمد.

دیپ فیوژن  قابلیتی است که در گوشی‌های هوشمند سری 11 کمپانی اپل دیده می شود.که این خاصیت موجب بهتر بودن و باکیفیت بودن عکسها خواهد شد.ناگفته نماند که کمپانی سامسونگ در پرچمداران بعدی خود از این قابلیت استفاده خواهد نمود و قصد دارد از دیپ فیوژن مخصوص به خود استفاده نماید.نماید.

"سامسونگ" کمپانی قدرتمند کره ای است که سعی دارد از رقبای خودعقب نماند.از اینرو پیوسته در تلاش است تا بتواند روند کاری خود را به نحو احسن به پیش ببرد.

در نهایت ما این نوید را به طرفداران کمپانی سامسونگ میدهیم که در آینده نزدیک منتظر خبرهای هیجان انگیز و شگفت آور در مورد گوشی های آینده این کمپانی باشید.

جزییاتی منتشر شده از این گوشی مانند  +HDR  پیکسل گوگل باشد.

سایت معتبری که اخبار مربوط به کمپانی سامسونگ را ارائه می دهد در توئیتی به این موضوع اشاره نمودند.متن منتشر شده به شرح زیر می باشد:

Samsung  is also developing the “Deep Fusion”function similar to the iPhone 11  Pro, and really plays the role of the NPU in taking pictures and videos.  We can look forward to the Galaxy S11.

— Ice universe (@UniverseIce) September 12, 2019

سامسونگ در حال توسعه‌ی قابلیتی مشابه دیپ فیوژن در ایفون 11 پرو است که درواقع نقش NPU را در عکس‌برداری و فیلم‌برداری بازی می‌کند. مشتاقانه منتظر معرفی گلکسی اس 11 هستیم.

در انتها لازم به ذکر است که این کمپانی از تراشه قدرتمندی برای محصولات آینده خود استفاده خواهد نمود و از NPU درون تراشه اگزینوس بهره خواهد برد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.