مجله سیم کارت

اطلاعیه ایرانسل در خصوص استخدام چینی ها در فروشگاه ایرانسل

0 52

اپراتور ایرانسل اطلاعیه ای در خصوص انتشار ویدیو در شبکه های اجتماعی که در آن افراد چینی در اصفهان به یک فروشگاه ایرانسل مراجعه کردند ، منتشر کرد .
در این ویدیو که از یک فروشگاه ایرانسل در استان اصفهان ضبط شده است ، تعدادی افراد چینی به این فروشگاه مراجعه می کنند تا برای خرید سیم کارت اقدام کنند ولی بر اساس این ویدیو شایعه شده است که این فروشگاه قصد استخدام این افراد را به جای کارمندان ایرانی دارد و با واکنش های زیاد مردم مواجه شده است . در واقع فردی که در حال تصویر برداری از حضور افراد چینی مقابل فروشگاه ایرانسل در شهر اصفهان است مدعی شده بود اپراتور "ایرانسل" قصد دارد که این افراد چینی را به جای کارکنان ایرانی در فروشگاه خود استخدام کند و به این دلیل اپراتور ایرانسل اطلاعیه ای در این جهت پخش کرده است که در این اطلاعیه اعلام کرده است :
به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، با توجه به انتشار ویدیو در شبکه های اجتماعی و اظهار مطالب و شایعاتی در خصوص استخدام کارکنان چینی به جای کارکنان ایرانی در فروشگاه محصول و خدمات ایرانسل در اصفهان به اطلاع تمامی مردم می رسانیم که افراد مشاهده شده در این ویدیو 11 نفر از تبعه جمهوری خلق چین بوده اند ، که حوالی ساعت 9 صبح روز یکشنبه ، 29 فروردین 1400 برای خرید سیم کارت ایرانسل به فوشگاه ایرانسل در این شهر مراجعه کرده اند و پس از انجام امور اداری خود فروشگاه ایرانسل را ترک کرده اند . افراد فوق ، به دلیل لزوم رعایت موازین بهداشتی در دوران کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، در فضای باز بیرون از فروشگاه ایرانسل مستقر و به نوبت وارد فروشگاه شده ‌اند . پس از حضور ایشان در فروشگاه ایرانسل و تکمیل فرم‌ های درخواست مربوطه توسط آنان ، امور احراز هویت ، ثبت‌ نام و تحویل سیم‌ کارت ، مطابق با موازین قانونی ، توسط همکاران فروشگاه ایرانسل انجام شده است . »
اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال همواره در تلاش است تا رضایت کاربران خود را جلب کند و در راستای رضایت کاربران در تلاش است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.