مجله سیم کارت

اطلاعیه ایرانسل در خصوص قطعی برق

0 45

این روز ها با رفتن برق اکثر کسب و کار ها به مشکل خورده اند و مشکل قطعی برق بر روی تمام خدمات آنلاین نیز اثر گذاشته است ، اپراتور "ایرانسل" در این خصوص اطلاعیه ای منتشر کرده است و در آن توضیحات لازم در این خصوص را اعلام کرده است .
اپراتور ایرانسل در این اطلاعیه اعلام کرده است : با این که اپراتور ایرانسل همواره به دنبال این است که امکاناتی را فراهم کند که رضایت مشترکین خود سیم کارت های را تامین کند و الان در شرایطی که با مشکل برق مواجه هستیم سعی می کنیم که شرایطی را فراهم کنیم تا مشکلات قطعی برق را به حداقل برسانیم و در این راستا امیدوار هستین که مراجع مربوطه از جمله وزارت نیرو تمام تلاش و پیگیری خود را بر حل شدن این موضوع قرار دهند و مشکل قطعی برق هر چه سریع تر رفع شود و خدمات‌ رسانی سایت ‌های ارتباطی ، بدون چالش قطعی برق ، ادامه پیدا کند .
به اطلاع مشترکان عزیز ایرانسل می ‌رساند که این اپراتور ، همواره در تلاش است تا با هدف بهبود تجربۀ مشتری و ارائۀ خدمات با کیفیت به مشترکان خود ، تجهیزات سخت‌ افزاری و نرم‌ افزاری شبکۀ خود را حتی با وجود شرایط تحریم ظالمانه ، به ‌روز و مطابق با استاندارد های روز دنیا حفظ کند و توسعه دهد . ایرانسل بر اساس اصل مشتری‌ مداری ، استاندارد های بین ‌المللی و الزامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ( رگولاتوری ) ، همیشه به دنبال آن است که رضایت مشترکان خود را تأمین کند و تأثیر قطعی برق را بر عملکرد سایت‌ های ارتباطی به حداقل برساند و در این راستا ، شرایطی را فراهم کرده است تا امکان بهره‌ مندی سایت ‌های ارتباطی از باتری‌ های پشتیبان فراهم و در زمان قطعی برق ، انرژی لازم برای ادامۀ فعالیت تجهیزات سایت ‌های ارتباطی ، از طریق این باتری‌ ها تأمین شود . علاوه بر این، در سایت‌های ارتباطی اصلی و مهم که علاوه بر تأمین ارتباط مشترکان با شبکه، وظیفۀ ارتباط چند سایت دیگر با شبکه را نیز بر عهده دارند ، تمهیدات بیشتری اندیشیده شده و حتی در برخی از سایت ‌های اصلی ، دیزل ژنراتور مستقر در سایت ، در هنگام قطعی برق ، وارد مدار می‌ شود . در همین راستا ، باتری ‌های به کار رفته در سایت ‌های ارتباطی ایرانسل ، در شرایط قطع برق ، امکان ادامۀ خدمات‌ رسانی چند ساعتۀ سایت را فراهم می‌ کنند . با وجود این ، در وضعیت فعلی ، که قطعی مکرر و پیوستۀ برق ، همه روزه با فواصل زمانی کوتاه در حال رخ دادن است ، نه تنها امکان شارژ مجدد باتری‌ های پشتیبان سایت‌ های ارتباطی فراهم نیست ، بلکه تجهیزات ارتباطی سایت ‌ها ، در معرض آسیب شدید و جدی قرار دارند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.