مجله سیم کارت

اعلام زمان رسمی گوشی هواوی میت ایکس

0 20

اعلام زمان رسمی گوشی  هواوی میت ایکس

همانگونه که می دانید در نمایشگاه IFA که  در برلین برگزار شد ، مدیر عامل کمپانی هواوی آقای ریچارد یو، زمان عرضه گوشی هواوی میت ایکس خود را حداکثر ماه نوامبر اعلام کرد. اما اخیرا باخبر شدیم که "هواوی" گوشی های "هواوی میت ایکس" خود را زودتر از زمان اعلام شده معرفی خواهد نمود.

در واقع این گوشی ها در ماه اکتبر و در کشور چین معرفی خواهند شد و بعد از آن در کشورهای دیگر عرضه خواهند شد.جزئیاتی که از این گوشی مطرح شده است به شرح زیر خواهند بود:
پردازنده استفاده شده در این گوشی از نوع کایرین 980 خواهد بود.
این گوشی های مجهز به مودم خارجی"5G" خواهند بود.

اعلام زمان رسمی گوشی  هواوی میت ایکس

حال نکته ای که در این میان مطرح شده ،اینست که با توجه به اخبار منتشر شده تصور می شود هواوی در این مدل گوشی خود از پردازنده کایری 990 به همراه حافظه داخلی 5G عرضه نماید.البته تصور دیگر هم  بر این موضوع حاکم می باشد و آن اینست که ممکن است هواوی این گوشی را در دو مدل با دو سخت‌افزار متفاوت راهی بازار نماید.

هم اکنون جزئیات زیادی از پزچمداران هواوی منتشر نشده است ولی مسلما با نزدیک شدن به زمان رونمائی این مدل گوشی ها شاهد جزئیات بیشتری از آنها خواهیم بود.

در نهایت نکته ای که ذکر آن ضروری می باشد اینست که در صورت ادامه تحریم هواوی از سمت ایالات متحده ،برای جبران فقدان برنامه های گوگل ، به احتمال خیلی بالا شاهد برنامه‌هایی چون App Gallery و Huawei Media Service در هواوی میت ایکس خواهیم بود.در غیر اینصورت کاربران هواوی قادر به استفاده از اپلیکیشن های "گوگل" خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.