مجله سیم کارت

افتتاح فروشگاه رایتل در زنجان

0 1,100

اپراتور رایتل یکی از اپراتور های فعال در کشور است که مشترکین زیادی دارد . سومین اپراتور برتر در کشور است . رایتل برای مشترکین خود در زنجان مرکز فروش محصولات راه اندازی کرده است . رایتل از اپراتور های بزرگ است که به مشترکین خود خدمات ویژه ای را ارائه می دهد . این اپراتور فروشگاه جدید رایتل ( rightel ) و محصولات خود را در زنجان به منظور فروش بی واسطه و مستقیم محصولات خود راه اندازی کرده است .

فروشگاه جدید رایتل

به گزارش روابط عمومی رایتل ، اولین مرکز فروش محصولات و خدمات این اپراتور برای ارائه سرویس‌‌ های حضوری و بی‌ واسطه به مشترکین استان زنجان ، راه‌ اندازی شد . این فروشگاه قابلیت ارائه خدمات متنوعی مانند فروش انواع سیم‌ کارت رایتل ، بسته‌ های اینترنت ، مودم ، آنتی ویروس و خدماتی از قبیل تعویض سیم‌ کارت ، ترابرد “سیم‌ کارت” ، تغییر مالکیت ، اصلاح مشخصات ، تنظیمات تلفن همراه و فعال ‌‌سازی سیم‌ کارت رایتل در این مرکز را دارد .

فروشگاه جدید رایتل زنجان در خیابان زینبیه غربی ، روبروی دبیرستان جلیل‌ خانی ، شماره 6 ، واقع است . ارایه‌ دهنده تمامی محصولات ، سرویس‌‌‌ ها و خدمات پس از فروش رایتل است . رایتل هم‌ زمان با افتتاح این مرکز ، طرحی تشویقی برای مشترکین در نظر دارد . این طرح جهت بهره‌ مندی از بسته ‌های مصرفی اینترنت هدیه برای مشترکین انواع سیم ‌‌کارت رایتل دائمی ، “سیم کارت رایتل” اعتباری و سیم کارت دیتا رایتل به دنبال مراجعه به این مرکز در بازه زمانی 18 تا 20 شهریور 99 ، فعال می‌ شود .

ساعت کاری فروشگاه

از سوی دیگر این مرکز برای مشترکین جدید که در این بازه زمانی ، به خرید سیم‌‌ کارت رایتل اعتباری و سیم کارت دیتا اقدام خواهند کرد تخفیف 75 درصدی ارایه می ‌دهد . ساعت کاری فروشگاه جدید رایتل و محصولات و ارایه خدمات زنجان ، شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا  16است . روز پنج ‌شنبه از ساعت 10 تا 14 است . اپراتور رایتل در سراسر کشور نمایندگی فروش دارد . مشترکین می توانند برای استفاده از خدمات این اپراتور به این مراکز مراجعه کنند . یا با مراجعه به سایت رایتل از خدمات این اپراتور بهره مند شوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.