مجله سیم کارت

افتتاح مدرسه ایرانسل در خوزستان

0 132

ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . اپراتور ایرانسل دومین اپراتور در کشور است که خدمات زیادی را به  به مشترکین خود که سیم کارت ایرانسل دارند ارائه داده است . ایرانسل به مشترکین خود سیم کارت های اعتباری و دائمی ارائه داده است که مشترکین بتوانند با توجه به نیاز خود “سیم کارت” مورد نظر خود را خرید کنند . “ایرانسل” در کشور همیشه با توجه به رویدادها و مناسبت ها برای مشترکین خود هدیه ارائه می کند . الان با توجه به دوران کرونا اقدامات زیادی را ارائه کرده است .

برای مثال با توجه به آغاز سال تحصیلی 99 و لزوم برگزاری کلاش آموزش به صورت آنلاین برای معلمان عزیز کشورمان اینترنت هدیه ارائه کرده است . برای دانش آموزان که سیم کارت ایرانسل دارند استفاده از اپلیکیشن شاد را رایگان کرده است . نیازی به خرید ترافیک و حجم اینترنتی نیست . افتتاح مدرسه ایرانسل در خوزستان یکی از اقدامات جدید اپراتور ایرانسل است .

افتتاح مدرسه ایرانسل در خوزستان

حالا ایرانسل مدرسه ای برای سیل زدگان خوزستان افتتاح کرد . ایرانسل در پویش آجر به آجر برای ساخت مدرسه شرکت کرده است . از مشترکین خود درخواست کرده است که در این پویش شرکت کنند . در این طرح ، آحاد جامعه با هر میزان درآمد و در هر سطح و طبقه‌ ای ، می ‌توانند تنها با اهدای هزینۀ خرید حتی یک آجر ، در مدرسه ‌سازی سهیم شوند . کمک‌ های خود را مستقیم و بی‌ واسطه به جامعۀ خیرین مدرسه‌ ساز کشور منتقل کنند تا هیچ دانش‌آموزی از تحصیل جا نماند . بتواند در مدرسه‌ ای با کیفیت و امکانات مناسب تحصیل کند .

در همین مراسم مدیر عامل ایرانسل اعلام کرد : ایرانسل ( irancell ) به عنوان بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران ، در این پویش شرکت کرده است . توانست در استان خوزستان با کمک سایر ارگان ها و نهاد ها مدرسه ایرانسل را افتتاح کند . ایرانسل توانست از نظر پوشش شبکه و ارائه خدمات کیفیت خوبی را در مقایسه با میانگین کشور ایجاد کند . در حال حاضر پروژه فیبر اهواز نیز در حال پیگیری است و پروژه فیبر برای اولین بار در تهران شروع شد . حال اهواز دومین کشور در ایران است . مدیر عامل ایرانسل در ادامه افزود : به دانش آموزان و معلمان این مدرسه قول می دهیم که اگر آن ها رتبه زیر 100 در کنکور سراسری را به دست بیاورند ، آن ها بورسیه خواهیم کرد .

سومین پروژه ساخت مدرسه در استان گلستان

مدرسه احداثی در خوزستان یک دبیرستان دخترانه 9 کلاسه است که در شهر ویس در استان خوزستان است . که این دومین پروژه ساخت مدرسه ایرانسل است و اولین پروژه ساخت مدرسه ایرانسل در مهر ماه 98 در استان لرستان است . قرار است سومین پروژه ساخت مدرسه در استان گلستان به بهره برداری برسد . رویکرد ایرانسل در افتتاح این پروژه‌ ها ، نه فقط موضوع احداث ساختمان ، بلکه توجه به امر آموزش و کیفیت آن و فراگیری آموزش دیجیتال است . ایرانسل بر اساس راهبرد خود در پروژۀ مدارس درخشان ، با تجهیز این مدارس به امکانات دیجیتالی و ارتباطی ، از طریق همکاری با سازمان‌ های مردم‌ نهاد فعال در حوزه آموزش ، تقویت کیفیت آموزشی این مدارس را نیز پیگیری می‌ کند .

در این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان ،  معاون سازمان وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی ، رئیس شورای نمایندگان خوزستان و استاندار خوزستان شرکت داشتند که همگی از ایرانسل قدر دانی و تشکر کردند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.