مجله سیم کارت

افت فروش گوشی های شیائومی در سه ماهه آخر

0 19

افت فروش گوشی های شیائومی در سه ماهه آخر

همانطور که در جریان هستید کمپانی های چینی در عرصه تکنولوژی بسیار کوشا هستند و توانسته اند جایگاه ویژه ای برای خود کسب نمایند. در همین راستا می توان گوشی شیائومی را مثال زد که هم اکنون بعنوان یکی از کمپانی های فعال چینی در حال فعالیت می باشد و موفق شده است جایگاه مناسبی را در سطح جهانی برای خود رقم بزند.

طبق آخرین اخبار رسیده شیائومی گزارشی در رابطه با درآمد سه ماهه سوم سال 2019 را منتشر نموده است . بنابراین بر طبق همین آمار گوشی های شیائومی در اواخر سال 2019 با کاهش فروش مواجه بوده است .

اما با این افت فروش ، میزان درآمد حاصله شیائومی از سه ماهه سوم سال 2019 رقمی معادل با 63.3 میلیارد دلار براورد شده است  که بیش از هر زمان دیگری می باشد.

شاید برای شما نیز سوال پیش بیاید که با کاهش و افت فروش علت درآمد بالا چیست؟

پاسخ بسیار ساده است . زیرا بخش عمده و عظیم این درآمد برای کمپانی بزرگ شیائومی از طریق تجهیزات خانه های هوشمند  و اینترنت اشیا می باشد.. بنابراین می توان نحوه رسیدن بسیار جالب و عجیب این کمپانی را بسیار هیجان انگیز دانست. اما باید در نظر داشته باشید که هم اکنون بخش عمده ی درآمد شیائومی از طریق فروش گوشی های این کمپانی می باشد.زیرا معادل 59.4 میلیارد دلار از میزان درآمد حاصله از طریق فروش گوشی های شیائومی بوده است. و سایر دستگاه ها و تجهیرات الکترونیکی مصرفی و اینترنت اشیا میزان 22.2 میلیارد دلار از کل درآمد شیائومی را به خود اختصاص داده است. بنابراین این افزایش فروش چشمگیر 44.4 درصدی نسبت به سال گذشته می تواند خبر از موفقیت شیائومی در پی داشته باشد.

نکته دیگری که وجود دارد اینست که بپ تاپ های شیائومی و همچنین تلویزیون های هوشمند موفق شده اند 824 میلیون دلار درآمد را اذعان این کمپانی نمایند.

آمار شیائومی نشان می دهد که شیائومی نسبت به سال گذشته 7/8 درصد  با افت فروش مواجه بوده است . شیائومی 32/1 میلیون گوشی هوشمند را در سه‌ماهه‌ی سوم سال 2019 عرضه کرد و در بازار جهانی با 9/2 درصد سهم بازار در جایگاه چهارم قرار دارد.

افت فروش گوشی های شیائومی در سه ماهه آخر

با تمام بیانات ذکر شده می توان به گسترش و همچنین پیشرفت جهانی شیائومی امیدوار باشیم. زیرا این کمپانی موفق شده است درآمدهای خارج از کشور خود را تا میزان 17.2 درصد افزایش دهد. این گردش مالی می تواند حدودا نیمی از کل گردش مالی را برای سه‌ماهه‌ی سوم سال تشکیل دهد. این در حالیست که سود خالص این شرکت  برای 9 ماه اول سال 2019 به 1.3میلیارد دلار رسیده است.

بنابراین می توان به وضوح بیان کرد ،میزان درآمد شیائومی نسبت به سال گذشته  37.1 درصد افزایش را به‌همراه داشته است.

در نتیجه می توان گفت  شیائومی در سال گدشته موفق شده بود در طول مدت یکسال به درآمد 1.3 میلیاردی دست یابد . اما به طرز شگفت انگیزی و با توجه به برنامه های مثبت این کمپانی موفق شد امسال این رقم را در مدت 9 ماه کسب نماید.

این خبر می تواند برای شیائومی و کاربران این کمپانی بسیار امیدوار کننده و مسرت بخش باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.