مجله سیم کارت

افزایش درصد های رشد رایتل از سال 99

0 49

اپراتور رایتل از اپراتور های بزرگ در کشور است و این اپراتور بزرگ در دو سال اخیر رشد خوبی داشته است و توانسته رکورد تازه ای را ثبت کند . اپراتور رایتل در سال 1400 و فقط در سه ماه نخست سال 1400 رکورد تازه ای را ثبت کرده و موفق شده عملکرد خود را ثبت کند و رشد چشم گیری داشته است . اپراتور رایتل از سال 98 در مسیر پیشرفت بوده است و در مسیر رشد است و طی دو سال اخیر رشد بالایی داشته است و اپراتور رایتل به این مسیر رشد ادامه خواهد یافت . اپراتور رایتل تقریبا سومین اپراتور در کشور است و این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است خدمات متنوعی را به مشترکین "سیم کارت" های خود ارائه دهد ، اپراتور رایتل تنها اپراتوری است که تمام تماس های درون شبکه را برای مشترکین سیم کارت های خود رایگان کرده است .

به گزارش روابط عمومی اپراتور "رایتل" ، اپراتور رایتل با شیوع ویروس کرونا در سال 98 به اولین سود آوری خود رسید و این سود آوری با گذشت زمان و در سال 99 تداوم یافت و این روند رشد ، در سه ماهه نخست سال 1400جهش یافته و در امد و سود آوری این شرکت رشد چشمگیری داشته است . در واقع با شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی افراد برای برقراری ارتباط با یکدیگر از تماس تلفنی و تصویری استفاده می کنند و اپراتور رایتل از این جهت با شیوع ویروس کرونا اولین سود آوری خود را تجربه کرد و در بهار 1400 نسبت به بهار 99 با افزایش 38 درصدی همراه بوده است و این در امد در بخش اینترنت همراه نیز ، رشد 44 درصدی نسبت به مدت مشابه را ثبت کرد .
اپراتور رایتل بسته های بسیار متنوعی را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه داده است و با استقبال زیاد مشترکین همراه بوده است و افزایش 59 درصدی داشته است و قابل توجه است و اپراتور رایتل رشد 71 درصدی مشترکین جدید را نسبت به مدت مشابه داشته و نتیجه ان ، افزایش سهم بازار این اپراتور و اعتماد مشتریان به خدمات رایتل محسوب می‌ شود .  رشد سهم بازار رایتل با کسب 5 میلیون‌ مشترک فعال سه ماهه در پایان خرداد 1400 ، بخش دیگری از دستاورد های این اپراتور شناخته شده تلفن همراه کشور با وجود تداوم شرایط دشوار اقتصادی تحت تاثیر تحریم ‌های ظالمانه و شیوع کووید 19 است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.