مجله سیم کارت

افزایش سرمایه 147 درصدی همراه اول

0 37

اپراتور همراه اول روز 27 تیر ماه 1400 در برج ستاره ونک تهران جلسه فوق العاده ای برگزار کرده که سهام دارن این اپراتور بزرگ در این جلسه مشارکت کردند . اپراتور همراه اول در این جلسه عنوان کرد که سهام این اپراتور بزرگ رشد بالایی داشته است و سرمایه شرکت همراه اول با افزایش 2800 میلیارد تومانی از 1920 میلیارد تومان به 4720 میلیارد تومان رسیده است . اپراتور همراه اول در این جلسه که با حضور 91.3 درصدی سهام داران برگزار شد ، در این مجمع ضمن قرائت گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی ، افزایش سرمایه 147 درصدی شرکت ارتباطات سیار ایران به رأی گذاشته و تصویب شد .  اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است و این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است که رضایت مشترکین سیم کارت های خود را جلب کند . اپراتور همراه اول در راستای رضایت مشترکین سیم کارت های خود خدمات متنوعی را ارائه داده است که مشترکین سیم کارت ها می توانند اقدام به فعال سازی آن کنند برای مثال اپراتور همراه اول برای مشترکین کلیه سیم کارت های خود اپلیکیشن همراه من را ارائه کرده است .
مشترکین کلیه "سیم کارت" های همراه اول چه مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و چه مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری بتوانند از طریق ان به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند و علاوه بر این اپراتور همراه اول برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود نیز طرح دوشنبه سوری را در نظر گرفته است که مشترکین همراه اول دوشنبه های آخر هر ماه را می توانند از این اپراتور بزرگ هدیه دریافت کنند . طرح دوشنبه سوری همراه اول برای کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول است و هدیه مربوط  به این طرح در همان ماه اعلام خواهد شد .
اپراتور "همراه اول" در این راستا در نشستی که در 27 تیر ماه 1400 برگزار اعلام کرد که سرمایه این شرکت رشد بالایی داشته است و در این مراسم سهام دارن شرکت همراه اول نیز شرکت کردند . لازم به ذکر است با توجه به ابلاغیه مورخ 1398/12/26 سازمان بورس و اوراق بهادار با موضوع مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا که در آن مقرر شده تا اطلاع ثانوی ، برگزاری مجامع عمومی شرکت ها صرفا در صورتی که با حضور حداکثر 15 نفر شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شود ، امکان پذیر است ؛ لذا همراه اول به منظور رعایت مصوبه مذکور و پیش از برگزاری مراسم به سهام داران توصیه کرده بود از حضور در مجمع خود داری و نسبت به مشاهده آنلاین جلسه از طریق نشانی Live.mci.ir اقدام کنند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.