مجله سیم کارت

افزایش سهم رایتل در مقایسه با سایر اپراتور ها

0 100

اپراتور رایتل از اپراتور های برتر در کشور است . این اپراتور بزرگ همواره در تلاش است تا رضایت مشترکین “سیم کارت” های خود را جلب کند .  این اپراتور بزرگ در سال اخیر موفق به سود خالص شد . اپراتور بزرگ رایتل مشترکین زیادی دارد . همواره در تلاش است تا متنوع ترین خدمات را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار دهد . اپراتور رایتل همواره سعی دارد تا با ارائه خدمات متنوع رضایت مشترکین خود را جلب کند . اپراتور رایتل  برای مشترکین سیم کارت های خود مکالمه درون شبکه خود را رایگان کرده است .طبق آخرین گزارش شرکت خدمات ارتباطی رایتل در شرایط مواجهه با بحران کرونا ، توانست افزایش سهم رایتل در مقایسه با سایر اپراتور ها را افزایش دهد .
در

افزایش سهم رایتل

واقع افرادی که “سیم کارت رایتل” دارند می توانند با دوستان رایتلی خود به صورت رایگان مکالمه کنند . نیازی به پرداخت هزینه ای نیست . این طرح شامل کلیه مشترکین رایتل می شود مشترکین که سیم کارت رایتل دائمی و سیم کارت رایتل اعتباری دارند می توانند از این طرح بهره مند شوند . گزارش آمار سالانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نشان از رشد سهم رایتل از بازار مشترکین اپراتور های تلفن همراه کشور دارد . به گزارش روابط عمومی “رایتل” : طبق آخرین گزارش آماری ارائه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور به عنوان نهاد حاکمیتی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور ، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سال 1399 و در شرایط مواجهه با بحران کرونا ، توانست مشترکین خود را افزایش دهد .

مقایسه گزارش اخیر رگولاتوری حوزه ارتباطات ( تا پایان سه ماهه چهارم سال 1399 ) . با گزارش قبلی این نهاد که تغییرات میزان مشترکین تا پایان سه ماهه چهارم سال 1398 را ارائه کرده . نشان می‌ دهد برند رایتل با اقبال بیشتری از سوی جامعه روبرو شد به نحوی که سهم بازار آن طی مدت مورد اشاره به میزان 045/0 درصد رشد داشته است . این رویه در پاییز و زمستان 99 نیز ادامه یافت . رایتل در این بازه زمانی 184/0 رشد را در بازار اپراتور های تلفن همراه ، از آن خود کرد . ارائه سراسری طرح مکالمه درون شبکه رایگان ، طرح‌ های مناسبتی متنوع ، سرعت و کیفیت اینترنت و xvp های مقرون به‌ صرفه را می ‌توان از جمله عوامل جهش سهم بازار رایتل ( rightel ) نسبت به رقبا بر شمرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.