مجله سیم کارت

افشای نام جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ

0 27

افشای نام جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ

به نقل از رسانه های کشور کره جنوبی و بنا به اطلاعات بدست امده، شرکت سامسونگ در حاشیه نمایشگاه CES 2020 نشست های متعددی با مدیران و نمایندگان شرکت‌های مختلف مخابراتی برگزار کرده است. در این جلسات مقرر شد علاوه بر رونمایی از برخی محصولاتی که تا کنون به طور رسمی معرفی نشده‌اند خدمات دیگری نیز از سامسونگ شکل بگیرد، اما نکته مهم در این نشست ها این است که ظاهرا رییس بخش فروش موبایل سامسونگ نام گوشی های جدید این شرکت را تایید کرده است.

ابتدا به جدید ترین گوشی سامسونگ یعنی گلکسی اس 11 میپردازیم. به‌نظر می‌رسد شایعات مربوط به تغییر نام آن‌ها صحت دارد و رییس بخش موبایل اعلام کرده که این گوشی‌ها با نام‌های گلکسی اس 20، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا به بازار عرضه خواهند شد. همچنین به نام جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ هم اشاره شده است و به جای گلکسی فولد 2 با نام گلکسی Bloom معرفی می‌شود. هنوز علت عوض شدن نام‌ این گوشی مشخص نیست. در همین راستا مدیر بخش فروش موبایل سامسونگ در مصاحبه ای اعلام کرده که برای طراحی این گوشی از لوازم آرایش شرکت فرانسوی لانکوم الهام گرفته‌اند.
گلکسی Bloom هم طبق گزارش‌های مختلف در دو مدل 4G و 5G عرضه می‌شود.

گلکسی بلوم
بنا به گزاراشات مختلف این طور احتمال میرود که گلکسی اس 20 و گلکسی بلوم هر دو از فیلمبرداری 8K بهره میبزند. شرکت سامسونگ برای همه‌گیر کردن محتوای 8K مشغول رایزنی های فشرده و نزدیک با شرکت گوگل است و انتظار می‌رود یوتیوب بعد از معرفی این گوشی‌ها در تاریخ 11 فوریه قابلیت استریمینگ 8K را فعال کند. در حال حاضر اطلاعات در زمینه‌ی محتوای 8K زیاد نمیباشد و اگر تعدادی از گوشی‌های مهم 2020 این مشخصه را ارائه دهند، لازم به ذکر است که این مقاله طبق تحقیقات از گزارشات رسانه های مختلف کره ای و اطلاعات به دست امده از نشست های متعددی که قبل از نمایشگاه برگزار شده بدست امده و این موضوع به مسئله مهمی برای کاربران تبدیل شده که بر اساس سوابق شرکت سامسونگ این نامها و اطلاعات فاش شده را جدی تلقی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.