مجله سیم کارت

اقامت رایگان شش ماهه شاتل موبایل!!

0 45

می توانید با خرید سیم کارت شاتل موبایل هوشمند و برقراری اولین تماس در قرعه کشی شاتل موبایل شرکت کنید . شاتل موبایل به آن دسته از مشترکین خود که "سیم کارت شاتل موبایل" هوشمند خرید کرده اند شش ماه اقامت رایگان هدیه می دهد . شاتل موبایل تابستان امسال برای مشترکین خود این سرویس اقامت 6 ماه را در نظر گرفته است ، منظور از اقامت 6 ماهه شاتل موبایل اقامت 6 ماه اینترنت ، مکالمه و پیامک رایگان در شبکه هوشمند شاتل موبایل است . مشترکین شاتل موبایل با خرید این سیم کارت ها در قرعه کشی روزانه شرکت می کنند و در صورتی که کاربری پیش از این سیم کارت شاتل موبایل هوشمند را خریداری کرده اند ، می توانند با برقراری اولین تماس و فعال سازی آن شانس شرکت در قرعه کشی شش ماه اقامت رایگان در شاتل موبایل را به دست آورند .  مهلت شرکت در این قرعه کشی تا 31 شهریور 1399 است و باید تا پایان مهلت قرعه کشی اقدام به خرید "سیم کارت" و یا فعال سازی آن کنند .
شاتل موبایل روش هایی برای انتخاب شماره و "خرید سیم کارت شاتل موبایل" هوشمند ارائه داده است ، مشترکین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل  shop.shatelmobile.ir ، خرید تلفنی از طریق تماس با شماره 09981000000 ، مراجعه حضوری به دفاتر شاتل موبایل .
مشترکین شاتل موبایل از تاریخ 3 تیر ماه تا 31 شهریور ماه 99 فرصت دارند تا در قرعه کشی روزانه این طرح اقامت 6 ماهه شرکت کنند ، برنده شدن در این قرعه کشی شامل بسته 6 ماهه هدیه شامل 12 گیگا بایت اینترنت همراه ( شش ماه ماهانه 2 گیگا بایت ) ، 6000 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی ( ماهانه 1000 دقیقه مکالمه درون شبکه ) ، 6000 پیامک شاتل موبایلی ( ماهانه 1000 پیامک درون شبکه ) ، 6000 دقیقه مکالمه خارج از شبکه ( ماهانه 100 دقیقه مکالمه برون شبکه ) و 600 پیامک خارج شبکه ( ماهانه 100پیامک برون شبکه ) می شود . قرعه کشی در طول تابستان به صورت روزانه بین مشترکینی برگزار می شود که سیم کارت خود را فعال و اولین تماس خود را برقرار کنند و در صورتی که مشترکی بیش از یک سیم کارت در هر روز فعال و اولین تماس را برقرار کند ، هر سیم کارت به صورت جداگانه در قرعه کشی شرکت داده می ‌شود . بسته 6 ماهه هدیه، به صورت ماهانه شامل 2 گیگا بایت اینترنت همراه ، 1000 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی ، 1000 پیامک شاتل موبایلی ، 100 دقیقه مکالمه خارج شبکه و 100 پیامک خارج شبکه به برنده تخصیص داده می ‌شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.