مجله سیم کارت

اقدامات ایرانسل در روز جهانی زمین پاک

0 52

اپراتور ایرانسل در روز جهانی زمین پاک همکاری های مشترکی را آغاز کرده است . اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا متنوع ترین خدمات را در اختیار کاربران سیم کارت های خود قرار دهد و این اپراتور بزرگ همواره با توجه به مناسبت ها و رویداد ها برای کلیه مشترکین "سیم کارت" های خود خدمات ویژه ارائه می دهد .
اپراتور ایرانسل در روز جهانی زمین که روز پنج شنبه 2 اردیبهشت ماه 1400 بوده با هدف حفاظت از محیط زیست همکاری های مشترکی را اغاز کرده است . به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، پنج‌ شنبه 2 اردیبهشت ‌ماه 1400 و هم زمان با روز جهانی زمین ، اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران و سازمان حفاظت محیط زیست ، با هدف « مصرف کمتر پلاستیک » ، « تولید زباله کمتر » و « مصرف بهینه انرژی ‌های تجدید نا پذیر » که منجر به « زمین پاک » ، « طبیعتی سالم » و « آینده‌ ای روشن » می‌ شود ، همکاری مشترکی را آغاز کردند . روز جهانی زمین مطابق با 22 آوریل ، جنبشی بین ‌المللی در حوزۀ محیط ‌زیست است که برای ارتقاء آگاهی ، آموزش مسائل محیط‌ زیست و ترویج فرهنگ حفاظت و پاسداری از زمین ، تلاش می‌ کند . این جنش شعار سال جدید خود را « احیای زمین » انتخاب کرده است و در ایران نیز با شعار « احیای زمین ؛ افزایش بهره‌ وری برای توسعه » فعالیت‌ های متعددی انجام خواهد پذیرفت .

"ایرانسل" پیش از این نیز با هدف حفاظت از محیط زیست ، از اسفند ماه 1396 ، پروژۀ مشارکتی درخت کاری را با سازمان جنگل‌ ها ، مراتع و آب خیز داری کشور آغاز کرده و هم چنین علاوه بر برگزاری کمپین « حذف قبض کاغذی » در سال 1396 ، پروژه کاشت و نگهداری 15 هزار اصله نهال در فاصله سال 1396 تا 1399 را با موفقیت 95 درصد به اتمام رسانده و به سازمان منابع طبیعی تحویل داده است .

در ماه ‌های پایانی سال 1399 نیز ایرانسل با همکاری بنیاد علوی ، 12 هزار و 600 اصله نهال مثمر ، در مناطقی از استان فارس و استان لرستان ، در اختیار کشاورزان منطقه قرارداده است تا علاوه بر نتایج مستمر توسعۀ ‌پایدار و حفظ خاک ، به اقتصاد و معیشت خانوار ها نیز کمک کرده باشد و روند اجرایی آن هم چنان ادامه دارد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.