مجله سیم کارت

اقدامات رایتل برای دورکاری در ایام شیوع بیماری کرونا

0 18

"رایتل" بعنوان سومین اپراتور ایرانی ، همانند بسیاری از ادارات و اپراتورهای دیگر اقدام به دورکاری نمود.

اقدامات رایتل برای دورکاری در ایام شیوع بیماری کرونا

رایتل یکی از اپراتورهای پرکاربر می باشد که دارای سابقه بسیار درخشانی در عصر ارتباطات می باشد. قیمت سیم کارت رایتل ، یکی از معیارهای  اصلی کاربران برای افزایش میزان خرید سیم کارت رایتل تلقی می شود.

این اپراتور در راستای شیوع بیماری کرونا و یا همان کووید 19 ، اقدامات موردنظر خود را برای جلوگیری از گسترش این بیماری  به مرحله اجرا درآورد.این اپراتور طرح دورکاری خود را همانند دیگر اپراتورها از جمله اپراتور "ایرانسل" و دیگر کمپانی ها اعمال نمود.در واقع به منظور رفاه حال پرسنل، فعالیت رایتل تا پایان هفته جاری به صورت دورکاری ادامه خواهد داشت.

با توجه به گزارشات  روابط عمومی اپراتور رایتل، و همزمان با شیوع ویروس کرونا، این اپراتور ضمن تهیه اقلام بهداشتی و اهدای ماسک n95 به کادر پزشکی، و به منظور پیشگیری از سرایت ویروس، واحدهای عملیاتی شامل واحدهای شبکه، فناوری اطلاعات و تجاری  و تمام وظایف خود را تا پایان هفته به صورت دورکاری انجام خواهند داد. لازم به ذکر است که تمام واحدهای ستادی این سازمان نیز تا پایان هفته تعطیل خواهند بود.

علاوه بر این در روزهای گذشته علاوه بر ضدعفونی منظم و مکرر بخش‌های مختلف ساختمان‌های این اپراتور، وسایل ضدعفونی به وفور در بخش‌های مختلف ساختمان قرار داده شده است و همچنین برای رعایت موارد ایمنی جلسات این اپراتور به صورت مجازی برگزار و از سرو نهار به صورت گروهی خودداری شد.

در نهایت شایان ذکر است پیش از این نیز از همکاران درخواست شده بود تا در صورت احساس بیماری و یا وجود بیمار در اطرافیان خود از حضور در محل کار خودداری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.