مجله سیم کارت

اقدام خیرخواهانه همراه اول در محرم

0 30

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان ویژه برنامه مهلا را برای مشترکین سیم کارت های خود ارائه داده است که مشترکین کلیه سیم کارت های همراه اول می توانند از طریق اپلیکیشن روبیکا این ویژه برنامه را مشاهده کنند . به تازگی و در راستای مسئولیت اجتماعی خود اپراتور همراه اول در ماه محرم به بهزیستی کمک خیر خواهانه کرده است و از مشترکین کلیه سیم کارت های خود در خواست کرده است تا در این اقدام خیر خواهانه مشارکت کنند . ان دسته از مشترکان همراه اول که تمایل دارند در این کار خیر خواهانه مشارکت کنند می توانند با فعال سازی آوا های انتظار ویژه محرم ، در این کار خیر سهیم شوند . اپراتور "همراه اول" به عنوان قدیمی ترین اپراتور در ایران همواره مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا رضایت مشترکین "سیم کارت" های خود را کسب کند و این اپراتور از مشترکین خود خواسته است تا در این اقدام خیر خواهانه مشارکت کنند ، در ایام سوگواری امام حسین ( ع ) تمام مبالغ جمع شده حاصل از فروش آوا های انتظار ماه محرم به سازمان بهزیستی اهدا خواهد شد .
آوا هایی نظیر « سلام بر محرم با صدای مهدی میرداماد و کد 18472 » ، « مقتل امام حسین با صدای نادر جوادی اردبیلی و کد 46760 » ، « ارباب عاشقی با صدای محسن ابراهیم زاده و کد 14249 » ، « سلام آقا با صدای حسین خلجی و کد 26490» ، « اباعبدالله با صدای میثم خدا دوست و کد 15709 » و « ای ارباب دلم با صدای محمد حسین حدادیان و کد 10654 » که کاربران برای فعال سازی تنها کافی است کد مورد نظر را به 8989 ارسال کنند . کاربران در صورتی که سرویس آوای انتظار خط خود را فعال کنند ، کسانی که با ایشان تماس می گیرند به هنگام انتظار به جای بوق معمولی ، آهنگ انتخابی کاربر را می شنوند ؛ این سرویس نیازی به تنظیمات گوشی ندارد و با هر نوع گوشی می توان از این سرویس استفاده کرد .

هزینه ماهیانه این آوا های ویژه که به مناسبت ماه محرم ارائه شده 300 تومان بوده است که با تفاهم صورت گرفته به سازمان بهزیستی اهداء خواهد شد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.