مجله سیم کارت

ال جی velvet

0 22

یکی از پرچمداران دیگری که در زمینه گوشی همراه در بازار فعالیت دارد ال جی است که گوشی های هوشمند زیادی ارائه داده است .شرکت ال جی از گوشی جدید خود با نام velvet رونمایی کرد و تیزر تبلیغاتی این گوشی را در یوتیوب منتشر کرد . با اینکه در حال حاضر گوشی های هوشمند از لحاظ ظاهری بسیار شبیه یکدیگر هستند و تشخیص آن ها از یکدیگر تقریبا کار مشکلی است . با این حال تمام تولید کنندگان گوشی هوشمند در تلاش هستند طراحی متمایز تری نسبت به یکدیگر داشته باشند که یکی از این شرکت ها ال جی می باشد .
که در این ویدیو منتشر شده از قابلیت ها و ویژگی های این مدل گوشی ال جی پرده برداشته است که دارای نمایشگر خمیده شکل می باشد و اعلام شده که این گوشی در تاریخ 15 می (26 اردیبهشت 1399 ) معرفی و رونمایی خواهد شد .
لبه های پنل پشتی و پنل جلیی این گوشی خمیده است که در دست گرفتن این گوشی را آسان تر کرده است و سمت راست دکمه پاور ودر لبه ی سمت چپ دکمه ی تنظیم صدا وجود دارد . نکته دیگری که در این گوشی قابل توجه است نحوه قرار گرفتن دوربین است که " ال جی " با نام چینش به فرم قطره ی باران از آن اسم آورده است این مجموعه دوربین دارای سه حسگر است ، که از بالا به سمت پایین دوربین ها کوچک می شود و همانطور که خود ال جی ذکر کرده حالت قطره باران دارد و یک فلاش  LED نیز در زیر این سه دوربین قرار گرفته است .
 علت نام گذاری velvet  برای مدل گوشی ال جی صیقلی بودن این گوشی است که شرکت ال جی از آن یاد کرده است در واقع شرکت ال جی اعلام کرده است که از این به بعد در نظر دارد اسم گوشی های خود را با معنی خاصی انتخاب کند که با عنوان کردن اسم گوشی در ذهن مخاطب جزئیاتی از ویژگی های گوشی تجسم شود و از نام گذاری الفبایی ااستفاده نمی کند . شرکت ال جی که طی سالیان گذشته ضرر دهی داشته است و گوشی های ال جی در بازار از محبوبیت زیلدی برخوردار نبودند بنا براین ، شرکت ال جی قصد دارد که گوشی های جدید خود را با ظاهر وقابلیت های متمایزی عرضه کند و به دنبال تغییر این روند است که همانطور که گفتیم مهمترین تحول این شرکت بزرگ کره ای ، نام گذاری محصولاتش است .
شرکت ال جی تا کنون از مشخصات فنی این گوشی هنوز اطلاعاتی به رسانه ها نداده است و مطمئنا در همان 15 می 2020 برای معرفی گوشی بیان می کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.