مجله سیم کارت

اما و اگرهایی درباره گوشی های تاشو

0 25

اما و اگرهایی درباره گوشی های تاشو

از ابتدای شروع به تولید گوشی های تلفن همراه ، تمایل برای خرید گوشی های تاشو به مراتب بیشتر از تمام گوشی ها بوده است. با گذشت زمان کمپانی های مختلف توسعه دهنده گوشی های هوشمند شروع به ساخت و تولید گوشی های تاشو نمودند و بسیاری  از این شرکت ها نیز در این عرصه نیز به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند.یکی از کمپانی های موفق در این عرصه سامسونگ و هواوی بوده است .از اینرو تصمیم گرفتیم در این مقاله به توضیحاتی مفید درباره گوشی های تاشو اشاره داشته باشیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

یک از چالش های بزرگ شرکت های تولید گوشی موبایل دوام این گوشی هاست از همین رو پژوهشگران می‌گویند مردم فعلا نباید برای خرید گوشی‌های تاشو عجله کنند، به این دلیل که هزینه‌های تعمیر این گوشی‌ها بسیار بالاست و تضمینی در مورد رفع عیب دقیق و کامل آنها هم وجود ندارد.

در همین راستا و بر اساس نتایج بررسی‌های محققان حوزه فناوری این برسی ها نشان می‌دهد که مشکل دوام و ماندگاری نمایشگرهای گوشی‌های تاشو یک مشکل جدی است و در حال حاضر تکنولوژی و عزم راسخی برای برطرف کردن این مشکل وجود ندارد.

در همین رابطه لازم به ذکر است که اگر چه گوشی‌های هوشمند تاشو در چند ماه اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند، اما مشکل آن است که نمایشگرهای این گوشی ها بعد از تازدن‌های مکرر کارآیی و توانمندی خود را از دست می‌دهند و دوام و اسقامت لازم را ندارند.

بنا بر پیشبینی بسیاری ازکارشناسان این گوشی‌ها آینده دنیای گوشی‌های هوشمند توصیف شده‌اند، اما فعلا استقبال از آنها به علت قیمت‌های گزاف و برخی مشکلات و دغدغه‌های فنی محدود بوده است. پژوهشگران می‌گویند مردم فعلا نباید برای خرید این گوشی‌ها هجوم آورند، زیرا هزینه‌های تعمیر این گوشی‌ها بسیار بالاست و تضمینی در مورد رفع عیب دقیق و کامل آنها هم وجود ندارد.

یکی از چالش های بزرگ شرکت سامسونگ این است که تعمیر گوشی های تولید شده در این شرکت تقریبا غیرممکن است،و می‌توان به گوشی گالکسی فولد سامسونگ اشاره کرد که در بررسی‌های مختلف این مشکل آن به اثبات رسیده است.پس باید برای خرید گوشی های تاشو کمی صبر کرد تا مشکلات این گوشی  ها برطرف شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.