مجله سیم کارت

امضاء تفاهم نامه همکاری بین همراه اول و سازمان نظام پزشکی

0 24

با هدف ارائه سرویس های سلامت، همراه اول و سازمان نظام پزشکی کشور تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح روز شنبه 10 خردادماه طی مراسمی که در برج همراه برگزار شد، همراه اول و سازمان نظام پزشکی ایران برای ارائه خدمات و سرویس های سلامت، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
در این مراسم که مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول، دکتر علی رضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، جمعی از مدیران اپراتور اول و سازمان نظام پزشکی و تعدادی از اصحاب رسانه حضور داشتند، مهندس صدوقی مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه 100 درصد شهرها و جاده های اصلی کشور تحت پوشش اپراتور اول است گفت: سازمان نظام پزشکی نیز پوشش گسترده ای دارد و نهاد بسیار مهمی است؛ با این همکاری، گروههای تخصصی می توانند نیازهای خود را براحتی برطرف کنند.
صدوقی اظهار داشت: در سال جاری نسل 3 و در ادامه نسل 4 راه اندازی می شود که بناست در فاز اول در 10 شهر بزرگ خدمات این نسل ها ارائه شود. با ورود به نسل های بالاتر، آموزش مجازی، سرویس های دولت همراه، عضویت، تمدید و یا بازآموزی برای جامعه پزشکی گسترش یافته و بستر تلفن همراه بستر امنی برای ارائه خدمات سریعتر و ارزانتر به جامعه می شود.
مدیرعامل همراه اول افزود: با راه اندازی باند پهن، درآمد حاصل از پیامک و صوت کاهش یافته و بیشتر از طریق سرویس ها درآمد زایی می شود.
صدوقی با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه گفت: با راه اندازی آزمایشگاه VAS در دانشگاه صنعتی شریف، حدود 75 نفر با مدرک دکترا و کارشناسی ارشد تربیت شده و این آزمایشگاه تاکنون با همکاری همراه اول و دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه شریف، 80 سرویس سلامت ارائه کرده است.
وی افزود: علاوه بر حوزه موبایل و باند پهن، در حوزه ابر(Cloud) نیز وارد شده ایم که بر اساس آن می توان خدمات نوینی ارائه کرد. گر چه این سرویس ها با تأخیر وارد کشور ما شده است ولی امیدواریم با استفاده از بستر همراه اول و ارائه محتوا از سوی دیگران نظیر سازمان نظام پزشکی، شاهد سرویس های جدید و متنوعی در این حوزه باشیم.
صدوقی با بیان اینکه این تفاهم نامه در راستای مسؤولیت های اجتماعی همراه اول صورت می پذیرد گفت: علاوه بر توسعه شبکه، سلامت شهروندان نیز از دغدغه های همراه اول است. ما در سال 86 با همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران آزمایشگاه بررسی تأثیر تشعشعات را راه اندازی کردیم و تا کنون دو بار در 80 میدان اصلی تهران بررسی چگالی امواج را داشته ایم.

همانطور که قبلاً نیز گفته ایم تمامی سایت های ما استاندارد سازمان انرژی اتمی را دارد و بعلت تعداد بالای آنتن و پوشش مناسب، شبکه همراه اول سالمترین شبکه تلفن همراه در کشور است. هر چه سایت بیشتر نصب شود، به نفع مردم است و ‌گوشی مشترک، با توان کمتر سرویس می دهد.
وی با اعلام اینکه حدود 100 درصد جامعه پزشکی کشور از خدمات همراه اول استفاده می کنند گفت: خوشحالیم که نخبگان جامعه از سیم کارت های همراه اول استفاده می کنند و می خواهیم با امضاء این تفاهم نامه خدمات مناسبی با استفاده از سامانه اختصاصی به جامعه پزشکی کشور ارائه کنیم.
در این مراسم دکتر زالی رئیس سازمان نظام پزشکی، امضاء تفاهم نامه همکاری را در ایام شعبانیه به فال نیک گرفت و گفت: سازمان نظام پزشکی بزرگترین و قدیمی ترین نهاد صنفی کشور است که بیش از نیم قرن سابقه دارد. 214 هزار نفر در این سازمان عضو هستند و سالانه حدود 7500 عضو جدید می گیرد.
زالی ضمن تشکر از نگاه خاص همراه اول به نخبگان گفت: همراه اول بر اساس مسؤولیت اجتماعی خود وارد این موضوع شده که جای بسی تشکر دارد. سازمان نظام پزشکی به نمایندگی از گروه های نخبه جامعه با همکاری همراه اول درصدد ارائه خدمات خاص به مردم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.