مجله سیم کارت

امضای تفاهم نامه همکاری ایرانسل با تولیدکنندگان ایرانی

0 56

امضای تفاهم نامه همکاری ایرانسل با تولیدکنندگان ایرانی

فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 یکی از اقدامات اساسی این اپرتور می باشد که در اختیار کاربران خود قرار داده است.. این اپراتور شرایطی را فراهم کرده است که کاربرانش به سادگی امکان خرید خط رند همراه اول را داشته باشند.این در حالیست که قیمت سیم کارت 0912 همراه اول دارای قیمت متعادلی نسبت به سایر اپراتورها می باشد.

در ادامه این مبحث به امضای تفاهم نامه همکاری ایرانسل خواهیم پرداخت.در واقع می توان گفت بیستمین دوره نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی 2019 (تله‌کام پلاس)،همزمان شد با مراسمی که اپراتور ایرانسل طی آن توانست،تعداد 11 قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری با تولیدکنندگان ایرانی به امضا رساند.

بنا به اعلام روابط عمومی شرکت ایرانسل، در این مراسم که عصر روز چهارشنبه 27 آذرماه 1389 با حضور دکتر رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران و کارگزاران صنعت برق و مخابرات و نیز نمایندگان شرکت‌های تولیدکننده ایرانی در سالن خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، مهندس علی‌اصغر عینی‌پور، معاون فنی و مهندسی ایرانسل، 11 تفاهم‌نامه و قرارداد را با شرکت‌های «صنایع مخابرات ایران»، «نیان الکترونیک»، «گام اراک»، «ارگ جدید»، «سامان نیرو پاد»، «فراز ارتباط» و «کارخانجات ایران» در زمینه تولید «آنتن اکتابند»، «کابل نوری میکرو»، «مفصل»، «مودم 4G نوع دوم»، «مودم 4G/CAT6»، «رکتیفایر مخابراتی»، «انواع مودم 4G»، «دکل‌های مخابراتی»، «آنتن TD تک باندی» و «رکتیفایر» امضا کرد.

در همین راستا شرکت ایرانسل در روز 5 آذرماه 1398 نیز همزمان با برگزاری «میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات»، با هدف حمایت از تولید ملی و در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، چندین قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری با تولیدکنندگان ایرانی منعقد کرده بود.

در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حمایت از کالای ایرانی ، ایرانسل همزمان با سال رونق تولید و و نیز با توجه به سیاست‌های ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صمت، نمایشگاه دائمی حمایت از تولیدات داخلی در ساختمان مرکزی ایرانسل را افتتاح کرد.

این نمایشگاه به صنایع تخصصی مانند تجهیزات مراکز سوئیچ و دیتا سنتر، تجهیزات شبکه، انتقال، پسیو، فیبر و متعلقات آن، خدمات طراحی، نرم‌افزارها، ساخت ‌سایت‌های مخابراتی و … مختص شده و کالاهایی مانند آنتن اکتابند، روتر، ریپیتر، مودم، ODU، تجهیزات مورد نیاز شبکه فیبر و … را در معرض بازدید عموم و متخصصان گذاشته است.

در همین راستا، ایرانسل در تیر ماه 98 در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) که با هدف شناسایی و حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر فعالان بخش خصوصی این حوزه و ایجاد شور و نشاط علمی برگزار می‌شود، حضور قابل توجه ای را به عمل اورده و به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه برگزیده این جشنواره در زمینه حمایت از کسب و کار ایرانی، موفق به دریافت عنوان «اپراتور برتر محور کسب‌وکار» شده بود.

بنا به سیاست های حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید ایرانسل در تیر ماه 98 با حضور در نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید»، فهرستی از نیاز‌های خود برای تأمین خدمات و تجهیزات مورد نیاز را به تولیدکنندگان داخلی اعلام کرده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.