مجله سیم کارت

امضا تفاهم نامه ایرانسل و سازمان منطقه قشم

0 44

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران است . اپراتور ایرانسل در زمان کرونا در کشور اقدامات زیادی را انجام داده است . ایرانسل طی اقدامی جدید تفاهم نامه ای با سازمان منطقه آزاد قشم امضا کرد .

به گزارش روابط عمومی "ایرانسل" ، این تفاهم ‌نامه ، به منظور بهبود و تقویت شبکه ارتباطات تلفن همراه و تکمیل پوشش در مناطق شهری و روستایی و در راستای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار ، مولد و فناورانه به منظور هوشمند سازی مدیریت جزیرۀ قشم ، بین شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و سازمان منطقۀ آزاد قشم امضا شده است . در مراسم امضای این تفاهم‌ نامه که عصر سه‌ شنبه 15 مهر ماه 1399 در محل سازمان منطقۀ آزاد قشم برگزار شد ، دکتر بیژن عباسی ‌آرند مدیر عامل و جمعی از اعضای هیأت مدیره و معاونان ایرانسل و نیز مهندس حمید رضا مؤمنی ، مدیر عامل و رئیس هیأت‌ مدیرۀ سازمان منطقۀ آزاد قشم و جمعی از مدیران این سازمان حضور داشتند .
ایرانسل بر اساس این تفاهم نامه می ‌توان به ارائه و توسعۀ خدمات مبتنی بر محتوا و تولید محتوای دیجیتال بر بستر های ایرانسل ، توسعه زیر ساخت‌ های فنی و ارتقای پوشش ارتباطی و اینترنت پر سرعت در جزیره قشم از طریق فراهم ساختن امکان ایجاد سایت ‌های جدید و همکاری در ایجاد زیر ساخت ارتباط شهری در قالب پروژه فیبر نوری ، به منظور هوشمند سازی مدیریت جزیره قشم و نیز ارائۀ محصولات و امکانات مربوط به شهر هوشمند در جزیره قشم بر بستر های ایرانسل و توسعه آن ها اشاره کرد . در این راستا ، ایرانسل خدماتی مانند سیم کارت سازمانی ، اینترنت سازمانی ، شبکۀ امن همراه اختصاصی ، راهکار مدیریت ناوگان ، سامانۀ گفت ‌و گوی ناهمگام سیگنال ، خدمات اینترنت اشیا بر بستر شبکۀ NB-IoT و زیر ساخت ابری (IaaS) را برای توسعۀ خدمات مدیریت هوشمند جزیرۀ قشم ، ارائه خواهد داد . ایرانسل در ششم مهر ماه 1399 نیز تفاهم‌ نامه ‌ای را با ستاد توسعۀ فناوری‌ های فضایی و حمل ‌و نقل هوشمند معاونت علمی و فناوری ریاست ‌جمهوری ، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان منطقۀ آزاد کیش ، در زمینۀ طراحی و ایجاد پایلوت حمل‌ و نقل هوشمند شهری ، مبتنی بر شبکه‌ های ارتباطات سلولی نسل جدید در منطقۀ آزاد کیش ، در چار چوب شبکۀ ملی اطلاعات امضا کرده بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.