مجله سیم کارت

امضا تفاهم نامه ایرانسل و قوه قضائیه

0 47

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران به تازگی تفاهم نامه ای با قوه قضائیه امضا کرده است . اپراتور ایرانسل به عنوان اولین اپراتور دیجیتال همواره در تلاش است تا خدمات متنوعی در راستای زندگی دیجیتال به مشترکین سیم کارت های خود ارائه کند . اپراتور ایرانسل در همین راستا سعی در هوشمند کردن شهر ها دارد و اقداماتی نیز برای به ثمر رساندن این خدمات انجام داده است . اپراتور "ایرانسل" صبح روز شنبه 12 تیر ماه 1400 برای پیشگیری از وقوع جرایم در حوزه ارتباطات ، تفاهم نامه ای را با قوه قضائیه امضا کرد و مراسم امضا این تفاهم نامه در سالن همایش های عمارت کلاه فرنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد که در این مراسم ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی ، مدیر عامل ایرانسل دکتر بیژن عباسی ارند و مدیر عامل رایتل مهندس یاسر رضا خواه نیز حضور داشتند .
با امضا این تفاهم نامه بین ایرانسل و قوه قضائیه ، زمینه های همکاری برای بالا بردن سطح فرهنگ و آگاهی عمومی جامعه فراهم خواهد شد و اگاهی افراد برای استفاده از ابزار های بهره برداری از خدمات ارتباطی و ظرفیت های فضای مجازی ، پیش بینی ، طراحی و اجرای اقداماتی برای افزایش سطح آگاهی شهروندان برای پیش گیری از وقوع جرم و هم چنین کاهش اسیب های اجتماعی بالا خواهد رفت . در ادامه با امضای این تفاهم نامه توافق کرده اند که بستر های حمایتی قضایی لازم را برای رفع موانع قضایی ایجاد پوشش ارتباطی و یا خلل در استمرار ارائۀ خدمات عمومی زمینه‌ ساز ارتکاب جرایم ، فراهم سازند .
معاون اجتماعی و پیشگیری از جرائم قوه قضائیه نیز در این مراسم حضور داشت و اعلام کرد که آمار قابل توجه جرایم به دلیل کمبود آگاهی های حقوقی است و برای مثال انواع کلاه برداری هایی که صورت می گیرد ناشی از کمبود آگاهی های آحاد جامعه می باشد و برای ارتقای آگاهی مردم همکاری با اپراتور ها و اطلاع رسانی از طریق اپراتور ها به مردم می تواند راه درستی برای آگاهی سازی مردم است و می توان از طریق کانال های اطلاع رسانی اپراتور ها مانند ارسال پیامک به صورت عمومی به مردم آگاهی رسانی کرد و این می تواند یکی ار مهم ترین عوامل کاهش جرایم مذکور باشد .
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.