مجله سیم کارت

امضا تفاهم نامه بین همراه اول و مبین نت

0 126

همراه اول و مبین نت تفاهم نامه ای را برای همکاری امضا کردند . این در روز شنبه 29 شهریور ماه 99 امضا شد . با امضای این تفاهم ‌نامه ، توسعه راه کار های شهر هوشمند بین این سه مجموعه در دستور کار قرار گرفت که به نظر می ‌رسد با توجه به تعاملات موجود ، کار های اجرایی در این زمینه با سرعت بیشتری انجام شود . تفاهم‌ نامه همکاری‌ در زمینه‌ توسعه زیست ‌بوم نوآوری شهری و راه کار های شهر هوشمند میان سازمان فاوای شهرداری تهران ، شرکت ارتباطات سیار ایران ( همراه اول ) و شرکت ارتباطات مبین‌ نت به امضا رسید .

محمد فرجود مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در نشست امضای تفاهم‌ نامه ضمن اشاره به برنامه‌ تهران هوشمند و اهمیت توجه به زیست‌ بوم نو آوری در این برنامه ، بر عزم شهرداری تهران در بهره گرفتن از توانِ تخصصی بخش خصوصی در توسعه زیر ساخت‌ های شهر هوشمند و سرویس‌ های آن تاکید کرد .

او هم چنین ابراز امیدواری کرد همکاری‌ هایی از این دست به ایجاد فضای کاری مناسب برای بخش خصوصی و ارائه‌ خدمات بهتر به شهروندان بیانجامد .

مهدی غیناقی عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران نیز به توسعه اینترنت اشیاء در جهان اشاره کرد و اظهار داشت : هم‌ زمان با دیگر کشور های جهان ، همراه اول در حال اقدام در خصوص ایجاد زیست ‌بوم مورد نیاز اینترنت اشیاء از طریق سرمایه‌ گذاری و تحقیق و توسعه است .

وی ضمن دعوت از همه‌ بازیگران صنعت اینترنت اشیاء به همکاری ، از قرارداد "همراه اول" با مبین ‌نت برای ایفای نقش به عنوان بازوی اجرایی این مجموعه در زمینه راه بر کسب و کار های سازمانی خبر داد .

در ادامه‌ ی این نشست ، حسین طهرانی مدیر عامل شرکت ارتباطات مبین ‌نت از آمادگی مجموعه‌ ی خود برای همکاری در بخش‌ های مختلف از جمله هوشمند سازی شهر خبر داد .

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران ، در پایان این نشست و پس از پاسخ به پرسش‌ های خبرنگاران ، تفاهم نامه توسعه زیست ‌بوم نوآوری شهری و راه کار های شهر هوشمند میان سازمان فاوای شهرداری تهران ، شرکت ارتباطات سیار ایران ( همراه اول ) و شرکت ارتباطات مبین ‌نت به امضای نمایندگان سه مجموعه رسید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.