مجله سیم کارت

امضا تفاهم نامه میان اپراتور رایتل و شرکت توزیع نیروی برق تهران

0 8

اپراتور رایتل یکی دیگر از اپراتور های فعال در ایران است و در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشترکین خود ارائه دهد . اپراتور رایتل مشترکین زیادی دارد و در اقدامی تازه به همکاری با شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ پرداخته است و تفاهم نامه ای امضا کردند و امضا تفاهم نامه میان این دو شرکت در نمایشگاه اینترنت اشیا اتفاق افتاد . اپراتور رایتل با شرکت توزیع نیروی برق تفاهم نامه ای را امضا کرده است که بر اساس این تفاهم نامه زیر ساخت های لازم برای کنتور های هوشمند اجرا شود .
به گزارش روابط عمومی "رایتل" ، این تفاهم‌ نامه میان یاسر رضا خواه ، مدیر عامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل و حسین صبوری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مبادله شد . وزیر ارتباطات با اشاره به اهمیت تفاهم ‌نامه هوشمند سازی شبکه برق تهران ، اعلام کرد : این تفاهم ‌نامه اهداف اقتصاد دیجیتال را دنبال می ‌کند . یاسر رضا خواه ، نیز در حاشیه این مراسم درباره هوشمند سازی کنتور‌ های برق تهران ، گفت : رایتل فعلا 50 هزار کنتور برق را به عنوان پایلوت هوشمند سازی می‌ کند .
آذری جهرمی ، عملیاتی شدن این پروژه توسط رایتل را مهم توصیف کرد و گفت : هوشمند سازی کنتور های برق اهمیت دارد و تقریبا از دوسال پیش با تفاهم ‌نامه ‌ای میان وزارت نیرو و ارتباطات آغاز شد و حالا امیدوار هستیم با این تفاهم‌ نامه جدید و تعاملات رایتل توسعه زیر ساخت ارتباطی کنتور های هوشمند عملیاتی شود . این تفاهم‌ نامه با محور تامین شبکه ارتباطی مورد نیاز ارائه خدمات کنترل مستقیم بار (DLC) و هوشمند سازی کنتور های برق و با هدف قرائت کنتور های مشترکین از راه دور شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ، بر بستر شبکه پیشرفته مخابراتی رایتل مبتنی بر روش‌ های مختلف ارتباطی از قبیل روش‌ های مبتنی بر سیم‌ کارت و یا سایر روش ‌های ارتباطی و بر بستر تکنولوژی ‌های مختلف ارتباطی مانند 3G/4G ، NB-IoT ، LTE-M، 5G ، LoRa ، به امضای طرفین رسید .  

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.