مجله سیم کارت

امضا تفاهم نامه همکاری همراه اول و بانک کارآفرین

0 46

همراه اول از اپراتور های بزرگ در کشور است که در اقدامی جدید با بانک کار آفرین همکاری کرده است و تفاهم نامه ای امضا کرده اند . "همراه اول" اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است و اولین اپراتوری است که فعالیت خود را آغاز کرده است . همراه اول مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است که رضایت کاربران خود را که سیم کارت همراه اول دارند را داشته باشد .
همراه اول در اقدامی جدید تفاهم نامه ای با بانک کارآفرین امضا کرده است ، که مراسم امضای این تفاهم نامه در روز سه شنبه 25 آذر ماه با حضور رئیس هیات مدیره همراه اول و مدیران اصلی هر دو مجموعه برگزار شد . به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات سیار ایران ، این مراسم در برج همراه اول برگزار شد که در این مراسم این تفاهم نامه ای امضا شد و تفاهم نامه مذکور در حوزه های فناورانه می باشد . در این مراسم مدیر عامل همراه اول آقای مهدی اخوان بهابادی ، به چشم انداز ها و فعالیت های همراه اول اشاره کرد و اظهار کرد : چشم‌ انداز همراه اول ، تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICTمنطقه با ارائه خدمات و راه کارهای هوشمند با هدف توانمند سازی اکوسیستم دیجیتال است و در ادامه افزودند ، همکاری همراه اول با بانک می تواند تا حد بسیار زیادی موانع سیستم فناورانه را رفع کند و هم چنین فضای کاری بین اپراتور ها و بانک ها نیز بهبود می یابد .هم چنین در این مراسم علی بقایی رییس هیأت مدیره همراه اول با استقبال از همکاری صورت گرفته اظهار داشت : با مشارکت بانک‌ ها و اپراتور ها و تعامل بازار سرمایه و اپراتور ، ترکیب خدمات اثر بخش خواهد بود . محمد رضا فرزین ، مدیر عامل بانک کارآفرین نیز در این مراسم با اشاره به توسعه سریع ابزار های فناورانه بانکی و سرمایه‌ گذاری بانک ‌ها در آن ها ، عنوان کرد : ما نیز کار در این حوزه را به واسطه شرکت زیرمجموعه‌ مان آغاز کردیم . با توجه به این که اولویت اول ما همیشه همکاری با همراه اول بوده است ، شروع این تفاهم‌ نامه را با « کیف پول » پیش خواهیم برد . وی گفت : اهمیت همراه بودن شرکت ارتباطات سیار ایران با ما ، در این است که می‌ توانیم کار های مشترک دیگری مانند « نئو بانک » را هم انجام دهیم ، تلاش‌ مان این است که تا سال آینده از سایر بانک‌ ها در این حوزه پیشرو تر باشیم .
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات سیار ایران ، رویک رد تفاهم‌ نامه مذکور ، همکاری طرفین و شرکت‌ های زیر مجموعه آن ها در حوزه‌ های فناورانه و ارائه خدمات نرم ‌افزاری ، سخت‌ افزاری ، مشاوره‌ ای و سرمایه‌ گذاری مشترک از جمله مواردی نظیر « توسعه نئو بانک » ، « مراودات API »  ، «کیف پول » ، « اعتبار سنجی مشتریان » و « میکرو فاینانس » است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.