مجله سیم کارت

انتخاب پیشواز ایرانسل خاص برای مخاطب خاص

0 1,446

ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران اپلیکیشن پیشواز را برای مشترکین سیم کارت های خود در نظر گرفته است . مشترکین “سیم کارت ایرانسل” از طریق این اپلیکیشن می توانند به آهنگ پیشواز مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند .

نسخه جدید اپلیکیشن پیشواز

به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، این اپراتور بزرگ در جدید ترین نسخه اپلیکیشن پیشواز امکان انتخاب آهنگ  اختصاصی را برای هر مخاطب فراهم کرده است . اپلیکیشن پیشواز در نسخه جدید خود امکانی را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند برای هر یک از مخاطبان خود آهنگ پیشوازی را انتخاب و فعال کنند . یعنی به این طریق که با هر بار شماره گیری آن مخاطب آهنگ متفاوت با سایر مخاطبان برای وی پخش خواهد شد .
انتخاب پیشواز ایرانسل

جشنواره اپلیکیشن پیشواز ایرانسل

اپلیکیشن پیشواز که برای کاربران سیم کارت ایرانسل می باشد جشنواره ویژه ای برگزار کرده است . بر اساس این جشنواره که تا پایان اسفند ماه 1400 ادامه دارد . و به 200 نفر از مشترکان ایرانسل به قید قرعه برنده اعتبار کیف پول دیجیتال ایرانسل خواهند شد . مشترکین برای شرکت در جشنواره اپلیکیشن باید آهنگ را فعال کنند . به ازای فعال سازی هر آهنگ پیشواز با استفاده از گزینه مخاطب خاص ، برنده 100 هزار تومان اعتبار کیف دیجیتال تا سقف 500هزار تومان خواهند شد .

اپلیکیشن پیشواز ایرانسل

ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . با هدف تسهیل دسترسی مشترکین به بانک گسترده آهنگ پیشواز این اپلیکیشن را ارائه کرده است . آهنگ پیشواز یکی از خدمات ویژه و پر طرفدار ایرانسل ( irancell ) می باشد نسخه اولیه آن سال 1393 توسط ایرانسل عرضه شد . با فعال سازی آهنگ پیشواز مشترکان می توانند در هنگام دریافت تماس به جای صدای بوق فایل صوتی آهنگ پیشواز مورد نظر خود را برای تماس گیرنده پخش کنند . اپراتور ایرانسل اولین اپراتوری است که برای نخستین بار در ایران این خدمات را در شبکه خود راه اندازی کرد .

ویژگی های اپلیکیشن پیشواز

این اپلیکیشن امکانات زیادی دارد که می توان به دسترسی به تمام آهنگ های پیشواز “ایرانسل” با امکان جستجو بر اساس نام آهنگ ، نام خواننده و … اشاره کرد . امکان ساخت پیشواز از آهنگ و صدای کاربر نیز از دیگر قابلیت‌ های جدید این اپلیکیشن است . کاربر می ‌تواند صدای خود را در اپلیکیشن آپلود کند و پس از تأیید ، آن را به عنوان آهنگ پیشواز خود فعال کند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.