مجله سیم کارت

انتشار تست مقاومت گوشی شیائومی می نوت 10

0 45

انتشار تست مقاومت گوشی شیائومی می نوت 10

شیائومی یکی دیگر از برندهای معروف کمپانی چینی است که از ابتدای ایجاد و فعالیت  خود توانسته است نام اوازه ای برای خود رقم بزند.  این کمپانی با تولید گوشی های بسیار مناسب و با کیفیت خود توانسته است طرفداران زیادی را به سمت خود سوق دهد.

از اینرو روز گذشته زک نلسون ویدئو تست مقاومت گوشی‌های خود را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است و گوشی "شیائومی می نوت 10"را هدف آزمایش‌های بسیار سخت خود قرار داد تا ببیند آیا گوشی جدیدشیائومی می‌تواند مقاومت خوبی از خود نشان دهد یا خیر.

در واقع گوشی شیائومی می نوت 10 اولین گوشی بود که با 5 دوربین با قابلیت انجام 5 کار مجزا راهی بازار شد.لازم به ذکراست که یکی از این دوربین‌ها.دارای سنسوری به بزرگی 108 مگاپیکسل بوده است که البته در این بخش نیز باز هم این گوشی در رده اول قرار می گیرد.

باید توجه داشته باشید که گوشه‌های خمیده، فریم آلومینیومی، پوشش گوریلا گلس 5 در پنل پشتی و بدنه جلویی می باشد.  تراشه این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 730G می باشد. حافظه در نظر گرفته شده برای گوشی جدید شیائومی 6 گیگابایت رم می باشد.در واقع تمامی این ویژگی ها، این محصول را به یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار تبدیل کرده است که هم از نظر دوربین و هم از نظر سخت‌افزار می‌تواند با گوشی‌های کمپانی بزرگ و مطرح دنیا همچون سامسونگ نیز رقابت کند و مسلما پیروز و سربلند بیرون بیاید.

در واقع براساس گزارشهای انجام شده، تمام تست‌های معروف زک نلسون روی گوشی شیائومی جدید می نوت 10 انجام خواهد شد. از اینرو از تست خش‌برداری نمایشگر گرفته تا سوزاندن آن و همچنین تست نهایی یعنی خمیدگی در یک ویدیو نشان داده شد.شایان ذکراست که در مورد این بررسی انجام شده، ضروری است که به ذکر این نکته بسنده ‌کنیم که می نوت 10 در فشار سطح 6 روی نمایشگر خط و خش سطحی برداشته است ولی در سطح هفت، این خط و خش‌ها کمی عمیق تر بود. به طور کلی این نمایشگر می‌تواند در برابر اتفاقات روزانه مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد خصوصا اینکه کاربران از برچسب محافظ نیز استفاده می‌نمایند. بنابراین عملکرد دوربین جلو در برابر این خط و خش بسیار خوب بود و آسیبی ندید و خوشبختانه این مسئله در مورد دوربین اصلی نیز صادق بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.