مجله سیم کارت

انتشار تصاویر واقعی از گوشی گلکسی اس 20 پلاس 5G

0 149

انتشار تصاویر واقعی از گوشی گلکسی اس 20 پلاس 5G

همانطور که می دانید کمپانی سامسونگ قصد دارد امشب از گوشی‌های سری گلکسی اس 20 ، خود رونمایی کند. این در حالیست که در همین راستا تصویری واقعی از گوشی گلکسی اس 20 پلاس 5g منتشر شده است که بیانگر هیچ نکته خاصی نیست. اما نکته ای که وجود دارد اینست که نمای پنل جلویی گوشی در این گوشی به نمایش گذاشته شده است.

در واقع  طبق گزارشات  مختلف از افشاگران معروف در حوزه فناوری مانند وینبچ و نیز یکی از اعضای XDA، که اخیرا نمونه‌ تصویرهای ثبت شده توسط گوشی‌های جدید سامسونگ و گلکسی اس 10 را در توییتر خود به اشتراک گذاشته بود،‌ این بار نیز تصویری از گوشی های گلکسی اس 20 پلاس را به نمایش گذاشت که می‌توان در آن،‌ حاشیه‌‌های فوق‌العاده باریک این گوشی را تماشا کرد.

در واقع طراحی این گوشی دقیقا مشابه همان چیزی است که از خیلی وقت‌ پیش‌ دیده بودیم، بنابراین طبق تصاویرمنتشر شده،  نمای جدید و شکل و شمایل نو را در این مدل مشاهده نخواهیم کرد.بنابراین همان نمایشگر Punch Hole با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک که تقریبا شکل و شمایلی مانند گوشی گلکسی نوت 10 با گوشه‌های منحنی را به نمایش می‌گذارد، البته لازم به ذکر است که حاشیه ی این نوع گوشی تنها با تغییر بسیار کمی همراه خواهد بود.

در انتها شایان ذکر است که پنل پشتی  این گوشی‌ها در تصاویر منتشر شده توسط گروه منتشر کننده موجود می باشد و شما براحتی می توانید آنها را مشاهده نمائید. با تمام موارد ذکر شده ، امشب این گوشی‌ها منتشر خواهند شد و می‌توانیم با خیال راحت از تمام آنچه که تا کنون در حد یک شایعه بوده مطمئن شویم. امشب ساعت 10:30 شب، مراسم آنپکد "سامسونگ" را به صورت زنده از سایتهای معتبر می توانید مشاهده نمائید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.