مجله سیم کارت

انتشار نسخه نهایی اندروید10

0 9

انتشار نسخه نهایی اندروید10

همانطور که در جریان هستید در مقاله قبلی اشاره کردیم که گوگل در طی اخباری اعلام کرده است که نام اندرویدq ،  اندروید 10 خواهد بود. گوگل بر این عقیده می باشد که علت این نامگذاری صرفا بدلیل ساده تر و کوتاهتر بودن آن اتخاذ شده است.و این کمپانی بزرگ قصد دارد دیگر از نامگذاری خوراکیها بر روی محصولات خود پایان داده و نامهای حرفه ای را برای این منظور بکار ببرد.

در واقع در چند سال گذشته ،کمپانی گوگل  با ارائه گوشی‌های پیکسل "گوگل"  قادر به دریافت  نسخه نهایی اندروید با ‌سرعت بالا می باشند به گونه ای که این کمپانی اعلام کرده است که تمام گوشی های سری پیکسل ارائه شده توسط کمپانی گوگل تا تاریخ 3 سپتامبر قادر خواهند بود از نسخه نهایی اندروید10 استفاده نمایند.

انتشار نسخه نهایی اندروید10

شایان ذکر است که در این راستا بسیاری از کمپانی های گوشی سازی سعی دارند از این نسخه بر روی گوشی های خود استفاده نمایند . از جمله این کمپانی ها می توان به کمپانی های وان پلاس و نوکیا اشاره نمود که سابقه درخشانی در ارائه  سیستم عامل به روز دارند و به همین دلیل نیز بین کاربران خود محبوبیت خاصی دارند.

در انتها لازم به ذکر است که اندروید10 دارای ویژگیهای خاص و منحصربفردی می باشد که برای هر مخاطبی بسیار هیجان انگیز تلقی می شود.از جمله قابلیتهای این سیستم عامل می توان به امکان فیلمبرداری از صفحه نمایش، حالت دسکتاپ ،زیرنویس همزمان، حالت تاریک گسترده و همچنین پشتیبانی از گوشی‌های تاشو اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.