مجله سیم کارت

انتظارات از کنفرانس WWDC 2019

0 8

کنفرانس WWDC 2019 هر ساله از طرف توسعه دهندگان محصولات اپل برگزار می شود و رونمائی و معرفی محصولات جدید در این کنفرانس انجام می شود.در واقع از مدتی پیش از سمت ایفون خبرهای ضد و نقیضی به گوش می رسد که جهت صحت اطلاعات باید در این کنفرانس همه آن شبهات برطرف شوند.

در واقع همه انتظار دارند به توضیحات و جزئیات کامل از مواردی که قبلا در اخبارهای مختلف بیان شده است پاسخ دهند.

iOS13

چندی پیش طبق خبرهای بدست آمده بیان کردیم که یکی از قابلیتهای منحصربفرد در ios13 صفحه تاریک آن می باشد که بسیار جذاب و هیجان انگیز بوده و بی شک برای کاربران بسیار جذاب می باشد و می تواند در نمایشگرهای اولدمصرف باتری را تا حد زیادی کاهش دهد.

مورد دیگری که در مقالات قبلی نیز به آن اشاره کرده بودیم مبحث مربوط به بازطراحی اپلیکیشن Health ،ارائه‌ی امکانات بیشتری برای Maps و همچنین امکان استفاده از آیپدها به‌عنوان نمایشگر ثانویه برای کامپیوترهای مک می باشد.بی شک این قابلیتها از طرف کاربران می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.
اپل واچ

مورد بعدی که باید به آن اشاره کنیم اپل واچ می باشد.این ساعت یکی از بهترین ساعتهای بازار می باشد که قبلا وابستگی زیادی به ios داشت ولی با تدبیر "ایفون" این وابستگی روز به روز کاهش یافت تا "اپل" بتواند همچنان بر روی آن مانور دهد.ذکر این نکته حائز اهمیت است که اپل در سالهای اخیر توانسته به یک گجت سلامت محور تبدیل شود و اپل قصد دارد قابلیتهای زیادی مانندامکان ضبط صدا، بهره‌گیری از کتاب‌های صوتی،واچ‌فیس‌های جدید و موارد دیگر را به آن اضافه نماید.

MacOS

در واقع در کنفرانس توسعه دهندگان سال پیش اپل اعلام کرد macOS می تواند از برخی از اپلیکیشن‌های آیپد پشتیبانی کند و در کنفرانس امسال انتظار داریم تا جزئیات دقیقی در این باره اعمال شود.در واقع می توان که برنامه ی بلند مدت اپل این است که این امکان را برای توسعه‌دهندگان فراهم کندتا آنها بتوانند اپلیکیشن‌های آیپد را بدون اینکه نیازی به بازنویسی در کد داشته باشد را برای پلتفرم مک عرضه کنند.

در پایان باید بیان کنیم که با توجه به اینکه اپل این روزها بدون هیچ پیش زمینه و مراسمی محصولات جدید سخت‌افزاری خود را معرفی کرده است به همین دلیل در این مراسم نباید انتظار انتشار خبرهای جدید مربوط به آیپد یا مک‌بوک را داشته باشیم.این مراسم که دوشنبه 13 خرداد و ساعت 9:30 شب به وقت تهران برگزار می شود می تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات بی جواب ما باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.