مجله سیم کارت

اهداف بلند والای رایتل در راستای عبور از بحران

0 8

اهداف بلند والای رایتل در راستای عبور از بحران

با توجه به تمایل افراد برای خرید خط ، سیم کارت های مختلف مانند خرید سیم کارت همراه اول و همچنین سیم کارت ایرانسل دائمی روز به روز در حال افزایش است. اپراتور رایتل نیز با تمام مشکلات بوجود آمده خبری هیجان انگیز منتشر نموده است که در ادامه بیان خواهیم نمود.

همانگونه که می دانید، اپراتور "رایتل" چندی پیش با بحران های عجیبی همراه بود که با تمام قوا سعی در غلبه کردن به مشکلات پیش رو و هموار کردن آن دارد.

سرپرست مدیریت‌عامل رایتل اخیرا طی خبری به بهتر شدن شرایط پیش رو و همچنین راهکارهای موثر برای برون رفت از فضای فعلی اشاره نمود. این اپراتور دلیل این پیشرفت و همچنین برگشت به روزهای مساعد و اوج خود  را ایده‌ها و خلاقیت‌های نیروی انسانی کارآمد بیان نمود و نوید این را داد تا در سال آینده با اهداف پیشرو به رضایتمندی هر چه بیشتر کاربران خود و همچنین درآمد بالای این اپراتور، دست خواهند یافت.

در واقع سخنگوی رایتل در طی گفتگو با شستا اعلام کرد که، موفق شده است بر چالش ها و مشکلات پیش رو فائق آمده و به آرامش و ثباتی اصولی و منطقی دست یابد. از اینرو ایجاد فضای آرامش و ثبات مدیریتی به بهترین شکل اعمال شده است.

این اپراتور در ادامه بیان کرده است که همراهی و همکاری جدی با وزارت ارتباطات، فعالیت‌های مبتنی بر عملکرد و سودآوری شرکت و هماهنگی و همکاری با مجموعه شستا، جزو فعالیت های این اپراتور به حساب می آید.

در حقیقت تیم توانمند رایتل بهمراه مدیران و کارشناسان زبده بعنوان سرمایه های اصلی این اپراتور قلمداد می شوند و مشترکین و کارکنان و همچنین سهامداران و شرکای تجاری آن، بعنوان بازوان قدرتمند رایتل می باشند.بنابراین تمامی این موارد با همکاری و همدلی همدیگر بعنوان نقطه اوج برای این اپراتور خواهند بود که براحتی می تواند از فضای فعلی به روزهای اوج پیشرفت خود دست یابد.

رایتل در طی همین اخبار اعلام کرده است که با در نظر گرفتن تمام موارد ذکرشده، و اهداف برنامه ریزی شده، سعی دارد تا پایان امسال به نقطه اوج مالی خود برسد

این شرکت با اشاره به توسعه درآمدها، ارتقاءخدمات و هم‌افزایی با سایر اجزای سازمان تأمین اجتماعی به نهایی کردن و همچنین اصلاح صورت‌های مالی و ساختار مالی شرکت پس از هماهنگی با شستا اشاره نمود.

 این اپراتور با تقویت سایت‌ها و تمرکز بر پوشش دهی مناسب و ارتقاء تجربه مشتریان، به اهمیت بالای شبکه خبر و برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی با محوریت برنامه ها و تصمیمات فنی و فعالیت پرشور و موثر کمپین های تبلیغاتی متنوع و ارائه سرویس های جدید را جزو عوامل موثر و تاثیرگذار برای ادامه روند کار و موفقیت هایش دانست.

در همین راستامدیر دفتر اسبق شرکت اریکسون در تهران، ضمن تاکید بر تمرکز فعالیت‌های فنی، خاطرنشان کردند که : رایتل قصد دارد با فاصله گرفتن از حاشیه های بوجود آمده، قدم در مسیر سودآوری بنهد تا بتواند به بهره وری و همچنین خلق موقعیت های جدید و ارزش های مختلف در کشور کرده و در مسیر مناسبتری گام خواهد برداشت. و با پشت سر گذاشتن تمام مشکلات  به محدوده سودآوری دست پیدا خواهد کرد و بی شک در سال آینده به رضایتمندی و مشتری مداری و همچنین افزایش رشد و درآمد نائل خواهد آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.