مجله سیم کارت

اهدای سیم کارت رایگان از طریق تماس تلفنی

9 32,042

رایتل از اپراتور های فعال در کشور است و خدمات ویژه ای دارد ” رایتل ” سیم کارت های دائمی و اعتباری نیز دارد . مشترکان برای خرید سیم کارت رایتل می توانند به سایت رایتل مراجعه کنند . برای ” خرید سیم کارت رایتل ” اقدام کنند و قیمت سیم کارت رایتل نیز در سایت وجود دارد . سیم کارت رایگان رایتل یکی از خدمات جدید و ویژه رایتل است .

سیم کارت رایگان رایتل

در این روز های کرونایی در کشور رایتل اقدامات زیادی جهت جلوگیری از شیوع بیشتر آن و ماندن مردم در خانه کرده است . در شرایطی که دولت به مردم قول پرداخت وام یک میلیون تومانی را داد . از مردم خواست برای ثبت درخواست خود ، کد ملی خود را از طریق سیم کارتی که به نام خودشان هست پیامک کنند .

از آن جایی که خیلی از مردم سیم کارت با نام خود نداشتند . این موضوع باعث شد که اپراتور ها به فکر عرضه سیم کارت رایگان به سرپرست خانوار ها بیوفتند . این سیم کارت ها را از طریق دفاتر و مراکز فروش اپراتور ها دریافت کنند . ولی خوب با ازدحام زیاد جمعیت و مراجعه زیاد مردم ، اپراتور ها از نحوه تغییر ارائه سیم کارت رایگان به متقاضیان خبر دادند . اعلام کردند که متقاضیان به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنند . بعد از ثبت درخواست “سیم کارت” از طریق پست به دست شان می رسد .

نحوه دریافت سیم کارت

رایتل که یکی از این اپراتور ها بود نیز از متقاضیان خواست که با مراجعه به سایت رایتل درخواست خود را ثبت کنند . برای دریافت سیم کارت خود از طریق پست منتظر بمانند . در این طرح مرحله اول وام یک میلیونی به حساب سرپرست خانوار واریز شد .  دولت اعلام کرد مرحله دوم نیز واریز می شود . که در این میان رایتل برای سرپرست خانوار ها امکان دریافت سیم کارت با تماس تلفنی را فراهم کرد . اعلام کرد سرپرست خانوار می توانند از طریق شماره اعلامی از سوی این اپراتور اقدام به ثبت نام و تحویل رایگان سیم کارت خود نمایند .

به گزارش روابط عمومی رایتل ، اون دسته از سرپرست خانوار هایی که برای دریافت وام یک میلیون تومانی که از سوی دولت پرداخت می شود ، دارای سیم کارت فعال با مشخصات خود نیستند . می توانند بدون هیچ نیازی به مراجعه حضوری ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند . در صورت نیاز به دریافت سیم کارت از طریق تماس تلفنی نیز اقدام کنند . متقاضیان محترم می توانند از طریق شماره 09202000000 نسبت به ثبت نام و تحویل رایگان اقدام نمایند . لازم به ذکر است که ثبت نام از طریق سایت https://www.rightel.ir/khanevar نیز هم چنان فراهم است .

9 نظرات
  1. buy cialis online with prescription می گوید

    Wow! This blog looks just like my old one! It’s on a entirely different topic but it has pretty
    much the same page layout and design. Superb choice of colors!

    1. modir می گوید

      سلام روز بخیر
      ممنون از شما

  2. رسول احمدی فرد می گوید

    نتونستم بگیرم

  3. سجاد می گوید

    س قدیمی است طرح جدیدچیه؟

  4. هادی نجفیان می گوید

    سلام یه سیم کارت رایتل میخواستم

    1. modir می گوید

      سلام وقت بخیر
      خرید سیم کارت رایتل

  5. مهدی صانعیان می گوید

    سلام وقت شما بخیر بنده ۵ سیم کارت رایتل دارم و خیلی راضی هستم فوق العاده است عالیه همه چیش خوبه �شق رایتلم هم بسته‌هاش هم آنتن دهیش هم اینترنتش هم سرعتش نامبر وان توی همه شبکه‌های مخابراتی درجه یک

    1. modir می گوید

      در سایت سیم کارت آگهی فروش ثبت کنید.

  6. فائزه می گوید

    سلام
    وقت شما بخیر
    چندماه پیش سیمکارت رایتل گرفتم
    ولی کدی نیومد برای سیمکارت هدیه
    تماس هم گرفتم ولی فرقی نکرد
    باید چیکار کنم دیگه؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.